اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
شهردار کوت عبدالله روز جهانی کارگر را گرامی داشت
امیدوارم که با نصب العین قراردادن سخنان گوهر بار مقام عظمای ولایت در خصوص کار،تلاش و فعالیت بتوانیم با بصیرتی کامل به اهداف متعالی مدنظر معظم له دست یابیم.
 عدنان غزی با انتشار پیامی روز کارگر را  تبریک گفت : 


  بسم ا... الرحمن الرحیم

روز کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که درکارخانه ها،شرکت ها،واحدهای تولیدی،کارگاه ها، صنایع ومعادن ،خانه ها و بخصوص شهرداریها و جای جای زمین وزمان به زندگی معنا وحرکت می بخشند وبا کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه می کنند. 

امیدوارم که با نصب العین قراردادن سخنان گوهر بار مقام عظمای ولایت در خصوص کار،تلاش و فعالیت بتوانیم  با بصیرتی کامل به اهداف متعالی مدنظر معظم له دست یابیم.

پاسداشت 11 اردیبشهت ماه، روز جهانی کار و کارگر در شهر کوت عبدالله برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های مردم وشهروندانی است که کارگرانش همراه و همدل و همسو با عالمان و متخصصان، هزاران اندیشه ناب، خلاق و نوآور در راستای خدمات دهی را به عمل واداشته‌اند و با اندیشه خلاق و تلاش بی وقفه زمینه‌ساز پیشرفت و برآیند رشد و توسعه امروز ایران اسلامی شده‌اند و جایگاه ممتاز کشورمان گویای این حقیقت است.


در هر جامعه‌اي که هدفش نیل به سوي رشد، تعالي و شكوفايي است كارگرانش نقشی بی بدیل را ایفا می‌کنند و حکم بازوانی را دارند که نیروی محرکه چرخه پیشرفت آن را به گردش در می‌آورند. بدون شك تمامی پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ورزي است که علم را با عمل درآمیخته و از فرصت انديشه و بازوي توانمند كارگران بهتر استفاده نموده تا توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان در پی داشته باشد.

اینجانب روزجهانی کار وکارگر را خاضعانه به عزیزان کارگر تبریک گفته ودربرابر ایثار واحسان شما گرامیان احساس مباهات می نمایم واز درگاه رب العالمین برای تک تک شما طلب شاد وروزی وبهروزی می نمایم وآرزومندم که بتوانم در خدمت این قشر تلاشگر باشم وگرهی از کارشان را صمیمانه بگشایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار