اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
میلاد بزرگ پاسدار اسلام و روز پاسدار
امروز، سوم شعبان سالروز ولادت با سعادن، بزرگ پاسدار قرآن و اسلام حضرت اباعبدا… عليه اسلام است...
محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی»، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با ذکر خاطره ای از ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری سپاه، به چرایی انتخاب سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار پاسخ داد.

متن این یادداشت به شرح ذیل می باشد:

چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی، در مدرسه رفاه واقع در خيابان ايران و در محل استقرار حضرت امام (ره) با شهيد بروجردی قدم می زدم، نگران وضعیت انقلاب بودیم،  نگرانی ما از آن جا بود که می دانستیم اگر انقلاب پيروز شود ، نه آمریکا و نه ساواکی ها و نه هواداران شاه مثل دوران مصدق به  سادگی تسلیم اراده مردم نمی شوند و به اصطلاح ول کن ماجرا نخواهند بود! صحبت ما برای یافتن راهکاری برای تقویت و حفظ انقلاب بود.

اين نگراني بيشتر از ما در ذهن امام بود . وقتی انقلاب پيروز شد ، امام از تشكيل سپاه حمايت جانانه ای كردند.  با دوستانمان به نتيجه رسيديم روز سپاه را روز ميلاد امام حسين (ع) بگذاريم تا به دشمنان ملت ايران و اسلام بگوييم ما پاسداران ، به تأسی از ثارالله، تا آخرین قطره خون از انقلاب ، كشور و مردم مان دفاع می كنيم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با قوت بر همان عهد نخستین استوار است و با پیروی از استوانه نظام یعنی ولایت مطلقه فقیه،همواره نگهبان امنیت و اقتدار نظام خواهد بود.دفاع و مقاومت ما سوريه ، عراق و یا لبنان را نمي شناسد، ما اسلام و ملت ايران را می شناسيم. هرجا رهبر عزیزمان لازم بدانند برای دفاع از منافع اسلام و ملت ايران حاضر خواهیم بود.

یادداشت محسن رضایی به مناسبت روز پاسدار

برچسب ها: روز پاسدار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار