اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
با برگزاری انتخابات
شوشان : کارشناس مسئول مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خرمشهر نخستین دوره انتخابات شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی خرمشهر با انتخاب 12 عضو برگزار شد.

جهاد ابراهیمی در گفت و گو اظهار کرد: نخستین دوره انتخابات شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی هفته گذشته با حضور اکثر موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی خرمشهر برگزار و پس از شمارش آرا 12 نفر به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.

وی افزود: از میان این 12 نفر، 7 نفر موسسین مدارس غیردولتی و پنج نفر نیز موسسین مراکز علمی و زبان شهرستان بودند.
کارشناس مسئول مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خرمشهر  با بیان اینکه این شورای قرار است در کنار شورای نظارت شهرستان به هماهنگی امور مربوط به مدارس و مراکز غیردولتی زیر نظر آموزش و پرورش بپردازد، توضیح داد: از این پس ابعاد کمی و کیفی آموزش و پرورش زیرساخت مدارس و مراکز غیردولتی با حضور این شورا مورد بررسی قرار می گیرد و شورای نظارت و شورای هماهنگی موسیسن در کنار هم نقشی کلیدی و تصمیم سازی خواهند داشت.

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت این شورا می توان به صورت منسجم به مشکلات مراکز و مدارس غیردولتی پرداخت و اجرای برنامه های مختلف پرورشی، فرهنگی و علمی در این سطح این مراکز با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.
ابراهیمی افزود: شورای نظارت که  شامل کادر اداری آموزش و پرورش است نیز پس از تاسیس این شورا، حالت نظارت کننده داشته که می تواند به بهبود عملکرد این مدارس در شهرستان بیانجامد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار