اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1396، مراسم تقدیر از دست اندرکاران طراحی و اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سالن جلسات جدید حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد

یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1396، مراسم تقدیر از دست اندرکاران طراحی و اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سالن جلسات جدید حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس و معاون اجتماعی دانشگاه در این جلسه بیان داشت: یکی از دستاوردهای دولت یازدهم که نمود داخلی دارد، اجرای برنامه استراتژیک در دستگاه های دولتی است.

وی ادمه داد: برنامه استراتژیک دانشگاه به شکلی تدوین شده که با تغییر مدیریت ها، اجرای آن دچار خدشه نخواهد شد و همه مدیریت ها قطعا" از اجرای هر چه بهتر و بیشتر این برنامه حمایت خواهند نمود.

معاون اجتماعی دانشگاه عنوان کرد: در برنامه استراتژیک سال 96، 42 هدف کلی، 262 هدف کمی، 553 برنامه و 2066 فعالیت پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته موفق به اجرای 80 درصد از فعالیت ها و برنامه ها در دانشگاه شدیم و ان شاء الله با کمک همکاران و مسئولین اجرای این برنامه در دانشگاه، امسال بتوانیم حداقل 90 درصد از فعالیت ها و برنامه های استراتژیک را به سرانجام برسانیم و شاهد تحولی در بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز باشیم.

آرزومند خاطرنشان کرد: تمام فعالیت های واحدهای مختلف دانشگاه به برنامه استراتژیک گره خورده و خوشبختانه تاکنون بستر سازی و ساختار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، همچنین تلاش اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه در جهت اجرای این برنامه واقعا" عالی بوده است .

 

در ادامه دکتر محمد جهانگیر رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و مدیر مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه جهت حمایت از برنامه استراتژیک دانشگاه، بیان داشت: بسیار خرسندیم که این برنامه در دانشگاه با موفقیت اجرایی شده و در سال گذشته در ارزیابی انطباقی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با پیشرفت 80 درصدی در توفیق اجرای این برنامه، جزو دانشگاه های علوم پزشکی برتر کشور بوده است.

 وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان دانشگاه تیپ یک کشور در برنامه استراتژیک خود بالغ بر 2500 فعالیت برنامه محور و 550 پروژه دارد.

جهانگیر اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانسته تعداد زیادی از پرسنل خود را جهت اجرای این برنامه در سطح دانشگاه آموزش دهد که این نیروها، سرمایه های دانشگاه در اجرای برنامه استراتژیک دانشگاه و به ثمر نشاندن نتایج هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار