شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
وزیر نفت با تاکید بر این‎که دولت و شرکت نفت باید برای بهبود زندگی مردم مناطق محروم خوزستان و اهواز کمک کنند، گفت: نمی‎توانیم نسبت به این محرومیت‎ها بی‎تفاوت باشیم.
  
بیژن زنگنه صبح امروز، 21 ارديبهشت‌ماه در حاشیه دیدار با مردم منطقه ملاشیه اهواز و بازدید از امکانات این منطقه در خصوص سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته جلسه‎ای را با مدیران استان برگزار کردیم و در این جلسه درباره موضوعاتی که باید در آینده جهت توسعه و نوسازی صنعت ‎نفت انجام شود صحبت کردیم؛ چراکه معتقدیم توسعه خوزستان در گرو حرکت و توسعه صنعت ‎نفت و پروژه‎های نفتی است.

وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر نيز جلسه‎ای را با صنعتگران کوچک استان داریم تا بررسی کنیم چگونه می‎توان این صنعتگران را با پروژه‎های اجرایی صنعت‎ نفت پیوند بزنیم؛ زیرا معتقديم ظرفیت‎های خوبی در استان برای ساخت تجهیزات نفتی وجود دارند و باید از آ‎ن‎ها استفاده شود.

وزیر نفت در خصوص بخش سوم سفر خود نیز تصریح کرد: قصد داریم طی این سفر به پروژه‎هایی که در زمينه مسوولیت‎های اجتماعی نفت در خوزستان است، نیز بپردازيم زیرا خوزستان حجم عظیمی از نفت را تولید می‎کند و مردم استان هم که در کنار تاسیسات نفتی هستند باید به آن‎ها خدمات مناسب و خوبی داده شود.

وی گفت: ملاشیه منطقه‎ای است که سرتاسر اطراف آن، تولید نفت وجود دارد اما همچنان این منطقه محروم است و ما هم نمی‎توانیم نسبت به این محرومیت‎ها بی‎تفاوت باشیم؛ دولت و شرکت نفت باید برای بهبود زندگی آن‎ها کمک کنند.
 
زنگنه با اشاره به سفر خود به سوسنگرد و هویزه نیز عنوان کرد: در سوسنگرد و هویزه کارهای بزرگی آغاز شده که از جمله آن‎ها حرفه‎آموزی به جوانان منطقه است که قصد داریم همچنان آن را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: در ملاشیه و سایر مناطق خوزستان هم وعده دادیم که در خصوص آموزش حرفه و فن به فرزندان خانوارها گام‎های موثری برداریم. باید به این پتانسیل‎ها توجه کرد و آن‎ها را توانمند ساخت تا در مجموعه‎ها به کار گرفته شوند و بتوانند از ظرفیت تولید نفت آثار جدی در زندگی خود مشاهده کنند.

برچسب ها: خوزستان ، وزیر نفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار