اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش در مسیر جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز عصر روز جمعه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

غلامرضا شریعتی در آئین کلنگ زنی این طرح در جمع مردم شوش ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)گفت:تلاش مجموعه مدیریت استان خوزستان تامین مطالبات مردم است.

وی با بیان اینکه ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش در راستای زیباسازی منظر شهری به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان در دست پیگیری بوده افزود:در این کاربزرگ نماینده مجلس ،فرماندار،مدیرکل راه شهرسازی،شهردار و شورای اسلامی شهر شوش مشارکت داشته تا این طرح اجرایی شود.

وی تاکید کرد از آنجا که این طرح در مسیر جاده ترانزیتی اهواز - شوش - اندیمشک واقع است لذا باید در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری برسد و در این راستا با تامین اعتبار لازم از محل منابع تعیین شده باید روند اجرای این طرح با بهره گیری از پیمانکار قوی با شتاب اجرا شود.
وی از پلیس راه و پلیس راهور استان خوزستان خواست در راستای روان سازی ترافیک در محدوده مذکور نهایت همکاری را با این طرح داشته باشند.

فرماندار شوش نیز گفت:باتلاش استاندارخوزستان ونماینده مردم شوش درمجلس پروژه های بزرگ شوش شامل طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع)،پل شهید ناجیان وطرح فضای آموزشی دبیرستان متوسطه اطراف میدان معلم باتامین اعتبار شتاب بیشتر برای اتمام این پروژها خواهد شد.

سید راضی نوری نماینده مردم شوش نیز خواستار ساخت وساز و تکمیل و تامین اعتبار مورد نیاز طبق زمان زبندی پل تقاطع غیر همسطح ورودی شهرشوش شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار