شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
برات قبادیان: امروز بحث افراد نیست، بلکه بحث دو طیف فکری برای اداره کشور است / نباید بگذاریم که سال 84 بازهم توسط کسانی که اخلاق را زیرپا گذاشتند و سرمایه‌های کشور را به باد دادند و تحریم‌ها را بر ایران برقرار کردند ، تکرار شود
امروز بحث افراد نیست، بلکه بحث دو طیف فکری برای اداره کشور است. در یک سو طیفی است که سال رییس‌جمهوری را معرفی کرد که که یادآوری نامش موجب...
شوشان: دکتر برات قبادیان در همایش حامیان روحانی که از سوی حزب اعتدال و توسعه استان برگزار شد ، با بیان این که نباید اجازه دهیم کشور به سال های پیش برگردد، اظهار کرد: اهمیت این روزها را نباید دست کم گرفت چون ما ایرانی ها گاهی از برخی نقاط عطف خود ضربه خورده ایم که یکی از آن ها سال 84 است. اشتباهی که در این سال کردیم، کشور را 80 سال به عقب برد لذا باید درس عبرتی برای همه ما باشد.

وی ادامه داد: امروز بحث افراد نیست، بلکه بحث دو طیف فکری برای اداره کشور است. در یک سو طیفی است که رییس‌جمهوری را معرفی کرد که که یادآوری نامش موجب افتخار همگان است و در سوی دیگر طیفی است که به نام آبادگران تیشه به ریشه ایران زد و کسی را رییس‌جمهور کردند که مایه ننگ ما ایرانیان بود. 

قبادیان گفت: این عده ای که از حزب مخالف هستند مرتب رنگ عوض می کنند و بارها به نام خدمت، به مردم خیانت کردند، افرادی قانون‌گریز و نظم‌ستیز هستند که هیچ گاه به فکر آبادی ایران نیستند و اگر راست می گویند اول کار حزبی انجام بعد در صورت قصد مدیریت برنامه ارائه دهند و در نهایت آن وقت مردم انتخاب می کنند.

وی با بیان این که نباید بگذاریم افراد بی هویت دوباره سکان مدیریت کشور را برعهده بگیرند، خاطرنشان کرد: کشور تحمل ضربه های مدام خیانتکاران را ندارد لذا نباید بگذاریم که سال 84 بازهم توسط کسانی که اخلاق را زیرپا گذاشتند و سرمایه‌های کشور را به باد دادند و تحریم‌ها را بر ایران برقرار کردند، تکرار شود. ما اکنون تاوان بی‌تدبیری کسانی را می دهیم که در دوره ریاست ‌جمهوری شان با وقاحت قطعنامه ها را کاغذ پاره خواندند و با بی‌تدبیری کاری کردند که ایران به سمت نابودی پیش رفت ولی خدای مردم ایران، کشور را نجات داد. بنابراین نباید بگذاریم چنین افراد بی هویتی دوباره سکان مدیریت کشور را برعهده بگیرند. 

وی یادآور شد: در کشور ایران مردان با اندیشه و در واقع به روحانی ها و جهانگیری ها برای مدیریت می خواهیم. 

قبادیان با تاکید بر این که روزهای پیش رو روزهای سرنوشت سازی برای کشور است، بیان کرد: هر کدام از مردم باید یک ستاد شود و برای اگاهی جامعه تلاش کند چون تنها با رای ما کشور به سوی آبادانی و پیشرفت می رود. این 8 روز باقیمانده مثل همان 8 سال است که اگر آن را دست کم نگیریم، می توانیم ایران را 80 سال به سمت آبادانی و ترقی سوق دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار