شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
سید رضا موالی زاده در اهواز : دولت یازدهم در بازسازی اقتصاد عملکرد موفقی ارائه داد / رشد و توسعه پایدار کشور در گرو ادامه راه کنونی است / با تلاش های دولت تدبیر و امید نرخ تورم تک رقمی شد
اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت تدبیر و امید برای خوزستان در زمینه های مختلف از جمله ریزگردها و آب مصوب شده که برای دیدن نتایج آن زمان لازم است.
شوشان: سید رضا موالی زاده مشاور وزیر ارشاد در همایش حامیان روحانی که از سوی حزب اعتدال و توسعه استان برگزار شد ، با بیان نقاط قوت دولت یازدهم اظهار کرد: نوع مذاکرات دولت نشان دهنده قدرت دولت روحانی در مباحث بین المللی و دیپلماسی است به شکلی که افسران بصیر و شجاع جبهه دیپلماسی کشور در برجام عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند و توانستند برجام را به سرانجام رسانده و سایه تحریم را از سر کشور بردارند.

وی ادامه داد: در آغاز دولت روحانی قیمت نفت از 100 دلار به 40 دلار کاهش یافت. برای جبران این امر، می بایست تولید نفت را افزایش دهیم تا نقصان قیمت نفت در کشور جبران شود و این امر محقق نشد تا زمانی که برجام صورت گرفت. با توافق برجام، بیمه، کشتیرانی و گسترش روابط با بانک های جهانی در کوتاه مدت ممکن شد و در بلند مدت می توان به اثرات بیشتری در جنبه های مختلف اقتصاد و سیاست کشور امیدوار بود. 

سید رضا موالی زاده با بیان این که امنیت از نتایج روشن برجام بوده، گفت: در حالی که همسایگان ایران در منطقه آشوب زده خاورمیانه، از عدم وجود امنیت رنج می برند، ایران کشوری با امنیت بالا هست چون توانستیم با حضور هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان به امنیت بسیار خوبی در کشور دست یابیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب دولت در چهار سال گذشته عنوان کرد: دولت یازدهم در بازسازی اقتصاد عملکرد موفقی ارائه داد. با تلاش های دولت تدبیر و امید نرخ تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی و تراز تجاری ایران از منفی خارج شد و به بالای 8 درصد رسید. این مؤلفه ها نشان می دهند که پایه های اقتصاد ایران به خوبی فراهم شده، بازسازی بسیار خوبی را در این حوزه صورت گرفته و زیرساحت های اقتصادی کشور به‌خوبی در حال ترمیم است. 

رشد و توسعه پایدار کشور در گرو ادامه راه کنونی است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: این که دولت تلاش کرده تا پایه های اقتصاد مقاومتی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، پایه گذاری و به جد دنبال کند هم یکی دیگر از کارهای خوب دولت یازدهم است.

وی با اشاره به توجه دولت به استان خوزستان، گفت: اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت تدبیر و امید برای خوزستان در زمینه های مختلف از جمله ریزگردها و آب مصوب شده که برای دیدن نتایج آن زمان لازم است.

موالی زاده درخصوص توانمندی روحانی در گرفتن دوباره سکان هدایت کشور گفت: 25 سال است که روحانی را از نزدیک می شناسم. 20 سال در مجلس حضور داشته و حضورش در مجلس و کمیسیون های بین المللی باعث شده تا مدیریتی دقیق و تجربه ای بی نظیر در مباحث اجرایی داشته باشد. باید این آگاهی را به کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات تصمیمی نگرفته‌اند، منتقل کرد تا آگاهانه فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: روحانی تا نیمه راه آمده و مشی ما اخلاقی است و با احترام به سایر کاندیداها، معتقدم که باید با رقابت اخلاقی نسبت به برگزاری انتخاباتی اخلاقی اقدام کنیم. رشد و توسعه پایدار کشور در گرو ادامه راه کنونی است و تنها با ادامه طبیعی این راه است که می توانیم شاهد رشد ایران باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار