شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
بیانیه ستاد انتخاباتی "ﻓﺎﺋﺰﻩ ﺭﺯﻡ ﭘﺎ" کاندیدای شورای شهر اهواز
" ﻓﺎﺋﺰﻩ ﺭﺯﻡ ﭘﺎ " کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز با صدور اطلاعیه ای نسبت به بداخلاقی ها و تخریب های انتخاباتی واکنش نشان داد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن به شوشان ارسال شده ، آمده است: متاسفانه از زمان آغاز تبلیغات انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اهواز ، برخی سیاست تخریب و تهمت را در پیش گرفته و با نسبت دادن مطالب کذب دروغین ، درصدد رسیدن به اهداف و اغراض شخصی خود هستند ؛ حال آنکه مردم آگاهند و سره را از ناسره تشخیص می دهند.

شایسته است این افراد در انتخابات شورای اسلامی شهر به جای تهمت و پناه آوردن به مطالب کذب و سازماندهی برای تخریب ، برنامه های خود را صادقانه ارائه دهند و بدانند که رقابت سالم و قانون مدار باعث شکوفایی فرهنگی و انتخاب درست می شود. 

در چند روز اخیر ، مطالبی کذب در رابطه با خانواده اینجانب در فضای مجازی منتشر و گفته شده است که همسر بنده از جمله مدیرانی بوده که به بیت المال دست درازی کرده است ! تشابه فامیلی همسر اینجانب با یکی از مدیران خوزستان سبب ساز چنین شایعاتی شده است . این تهمت ها و شایعات در حالی است که همسر اینجانب به هیچ وجه شغل دولتی ندارد. ضمن آنکه اگر ادعای پیروی از سیره پیامبر ( ص) و قانون داریم باید بدانیم که چنین تهمت ها و تخریب هایی مورد پذیرش اسلام نیست و قانون نیز از کنار چنین رفتارهایی به سادگی عبور نخواهد کرد.

اینجانب بنا به وظیفه شرعی و قانونی حق شکایت و پیگیری سرمنشا چنین تخریب هایی را برای خود محفوظ می‌دارم اما پیش از آن انتظار دارم نهادهای قضایی و حقوقی که موظف به دفاع از حقوق همه شهروندان هستند در برابر این تهمت و نشر اکاذیب بی‌تفاوت نمانند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار