شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
طبق نتایج نظرسنجی موسسه پژوهشی ایده پردازان کارون:
طبق نتایج نخستین نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه پژوهشی ایده پردازان کارون در نقاط پرتردد شهر اهواز...



شوشان: طبق نتایج نخستین نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه پژوهشی ایده پردازان کارون در نقاط پرتردد شهر اهواز ، 40 درصد شهروندان اهوازی اعلام کرده اند که در انتخابات ریاست جمهوری به «روحانی» رای می دهند.

به گزارش شوشان، موسسه پژوهشی ایده پردازان کارون اولین نظرسنجی خود در مورد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را که عصر روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه انجام داده، منتشر کرد. 

در این نظرسنجی که با مشارکت 1400 شهروند اهوازی در مرکز شهر اهواز( میدان شهدا، خیابان سلمان فارسی)، زیتون کارمندی، فلکه ساعت و کیانپارس انجام شده است، 30 درصد مردم اعلام کرده اند که هنوز تصمیم خود را نگرفته اند و بین دو کاندید مردد هستند.

براساس این نظرسنجی،  8 درصد قصد رای دادن به «رئیسی» را دارند. همچنین، گزینه مورد نظر 6 درصد شهروندان اهوازی «قالیباف» است.

براساس نتایج منتشر شده، 12درصد پاسخگویان اهوازی نیز اعلام کرده اند که در انتخابات شرکت می کنند اما اسم هیچکدام از کاندیداها را روی برگ رای نخواهند نوشت. حدود 3 درصد شهروندان اعلام کرده اند که به «جهانگیری» و یک درصد شهروندان به «میرسلیم» رای خواهند داد.

لازم به ذکر است، گروه نظرسنجی موسسه پژوهشی ایده پردازان کارون با مدیرمسئولی زینب شریفی، دارای دکتری تخصصی ارتباطات اجتماعی با این پرسش که «شهروندان اهوازی به کدام کاندید ریاست جمهوری رای می دهند؟ » به صورت میدانی به نقاط مختلف شهر و بین شهروندان رفته است.

گفتنی است، در این نظرسنجی که با یک درصد خطا و 99 درصد اطمینان صورت گرفته،  تعداد 825 نفر مرد و 575 نفر زن اهوازی مشارکت کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار