شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
همایون یوسفی نماینده اهواز : لازمه رسیدن به ثبات داشتن یک دولت عقل گرا و علم گرا است / هیچ پروژه انتقال آبی در این دولت امضا نشده است
ادامه این دولت عقل گرا حضور حداکثری در پای صندوق های رای را طلب می کند، اگر پیروزی را حتمی بدانیم و در تبلیغات آن را تکرار کنیم...
 

شوشان: جلسه هم اندیشی تعدادی از کاندیداهای شورای شهر اهواز با حضور کهرام رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان ، امیری معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و همایون یوسفی نماینده اهواز در گیت بوستان برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این نشست ، نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی گفت: در مرحله گذار تاریخی برای کشور هستیم چرا که دنیا و منطقه دچار تحولاتی شده است و هر کدام تعریف مشخص تری از خود ارائه دادند. ما نیز در انتخابات پیش رو باید نگاهی به گذار تاریخی کشور در منطقه و دنیا داشته باشیم تا بتواینم با توجه به نگرشی جدیدی که نسبت به ایران به وجود آمده است از آن بهره کافی را برای بازتعریف خود ببریم.

یوسفی اضافه کرد: اگر دولت جدید رفتاری همراه با عقلانیت داشته باشد می تواند ما را در ادامه مسیر کمک کند اما اگر تند روی داشته باشد باید منتظر عواقب آن باشیم. باید توجه داشت که یک سالی که از برجام گذشته است ما را پله پله در امور بین المللی جلو برده است، پس لازم است به جای تندروی عقل گرایی و علم گرایی در اداره کشور ادامه یابد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی با اذعان به آنکه دنیا با ما تعارف ندارد گفت: در مذاکره به مولفه ها نگاه می شود، بر همین اساس اگر ثبات داخلی بیشتر باشد می توانیم در مذاکره قوی ظاهر شویم. یعنی تورم پایین باشد، بیکاری کاهش یافته باشد و قاچاق کالایی صورت نگیرد. لازمه رسیدن به این ثبات داشتن یک دولت عقل گرا و علم گرا است که در 4 سال گذشته چنین دولتی روی کار بود.

یوسفی اضافه کرد: ادامه این دولت عقل گرا حضور حداکثری در پای صندوق های رای را طلب می کند، اگر پیروزی را حتمی بدانیم و در تبلیغات آن را تکرار کنیم مردم با خیال پیروزی پای صندوق ظاهر نمی شوند و همان اتفاق پیروزی ترامپ بر کلینتون تکرار می شود. لذا باید حواسمان باشد و تا دقیقه آخر پای صندوق رای حضور داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی در خصوص فعالیت های دولت تدبیر و امید در خوزستان گفت: هیچ پروژه انتقال آبی در این دولت امضا نشده است و همه شایعه ها به خاطر رای آوری و اهداف سیاسی است. شهادت می دهم که مجموعه نظام به خصوص دولت یازدهم عنایت ویژه ای به استان دارند، تصویب 29 هزار میلیارد تومان برای برطرف کردن مشکلات استان و تاسیس 11 پروژه بیمارستانی در حوزه سلامت به خاطر همین نگاه ویژه دولت به استان است.

یوسفی در پایان با اشاره به انتخابات شورای شهر بیان کرد: انتخابات شورا باعث حضور بیشتر مردم در صحنه می شود و باید جذب حداکثری در این زمینه صورت بگیرد، همین حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر گذار خواهد بود. باور دارم که شورایی به درد مردم اهواز می خورد که فراقومی و فراجناحی باشد تا بتواند با بودجه هایی که در دسترس است ظرف 4 سال آینده چهره اهواز را تغییر دهند.



































نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار