اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
شامگاه یکشنبه طی تفاهم نامه ای
آیین انتقال گمرک مستقر در بازارهای تجاری ساحل اروند آبادان و بازار کنزالمال خرمشهر به خروجی های منطقه آزاد اروند با حضور محمدرضا معتمدی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران کل گمرک خرمشهر و آبادان و جمعی از صاحبان واحدهای صنفی برگزار شد.
بر این اساس، پیرو دستور رئیس جمهوری و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی، با استقرار گمرک در مبادی موقت ورودی منطقه آزاد اروند، گمرک جمهوری اسلامی به صورت رسمی از خروجی دو بازار اروند و کنزالمال و همچنین سایر بازارها و مراکز صنعتی منطقه خارج شد.
شهروندان آبادان و خرمشهری به صورت رسمی می‌توانند از مزایای اعلام شده مناطق آزاد از سوی دولت بهره ببرند.

محمدرضا معتمدی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در این آیین تحقق این رویداد را نتیجه پیگیری رئیس جمهوری محترم و تلاش اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان و عبدالله کعبی قائم مقام سازمان و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی خواند.
وی استقرار گمرک در خروجی های منطقه آزاد اروند و استقرار گمرک مستقر در بازارهای تجاری ساحل اروند آبادان و بازار کنزالمال خرمشهر در این خروجی ها را تحولی بزرگ در اقتصاد منطقه قلمداد کرد.
به گزارش ایرنا هجدهم اردیبهشت ماه جاری نیز با حضور اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مسولان محلی، مصوبه دولت مبنی بر استقرار گمرک در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد روز یکشنبه محقق شد.

افتتاح گیت‌های محدوده منطقه آزاد اروند به منزله تکمیل و نهایی شدن حصار و جاری شدن همه قوانین و مقررات مناطق آزاد در اروند می‌باشد.
طی ماه‌های گذشته مصوب شدن استقرار گمرک در خروجی منطقه آزاد اروند، همچنین مصوبه دولت در خصوص فراهم شدن شرایط بهره مندی مردم از فرصت‌ها و قوانین مناطق آزاد موجی از امیدواری در آبادان و خرمشهر ایجاد کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار