اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
احمدى در همایش مجریان و بازرسان انتخابات:
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به نظرسنجى‌ها 57 درصد در انتخابات شرکت می‌کنند و از 56 میلیون واجد شرایط راى دادن، امیدواریم بیشترین مشارکت را داشته باشیم
لى اصغر احمدى رییس ستاد انتخابات وزارت کشور در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: مشارکت حداکثرى و انتخابات سالم دو مسئله بسیار مهم است.

وى افزود: در تمام انتخابات‌ها قانون ساسى حق انتخاب را به مردم داده است، اما متاسفانه برخى نسبت به انتخابات بى توجهى می‌کنند و نسبت به حق خود بى تفاوت هستند.

احمدى یا اشاره به اصل دموکراسى در جمهورى اسلامى گفت: از ابتداى انقلاب بحث ولایت فقیه پذیرفته شد و مباحث دموکراتیک و جمهورى در کنار مباحث دینى دو بال جمهورى اسلامى هستند و در کنار هم موجب پیشرفت این کشور شده است.

وى در ادامه تصریح کرد: این روز‌ها همه دنیا علیه هم دست به دست هم داده اند و منتظرند تا کسى در انتخابات شرکت نکند البته این روز را به چشم نخواهند دید.

احمدى با اشاره به امار راى دهندگان دو این دوره از انتخابات گفت: اکنون با توجه به نظرسنجى‌ها 57 درصد در انتخابات شرکت می‌کنند و از 56 میلیون واجد شرایط راى دادن، امیدواریم بیشترین مشارکت را داشته باشیم 

رییس ستاد انتخابات کشور خطاب به دست اندرکاران حوزه هاى اخذ راى تاکید کرد: باید مر قانون را اجرا کنید تا هیچ خللى در انتخابات ایجاد نشود و در این دوره میزان شکایات یک سوم دیگر انتخابات‌ها است. 

وى در ادامه تصریح کرد: برخى شبهه افکنى می‌کنند اگر نیروى انتظامى نیرو کم داشت و از دیگر نهاد‌ها نیرو اضافه کرد مشکلى وجود دارد، اما باید گفت که هم سپاه، ارتش و بسیج عزیزان ما هستند و هدف همه این نهاد‌ها یکى است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار