اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
پروانه سلحشوری در دومین گردهمایی بزرگ بختیاری های حامی روحانی در اهواز : به عقب بر نمیگردیم و کسی را که توانسته پس از انقلاب رکورددار کمترین تورم باشد، دوباره انتخاب می کنیم / هشت سال تجربه تلخ بی عزتی ایرانیان را دیده ایم و دوباره آن را تکرار نخواهیم کرد / آزادی اندیشه، فعالیت های زنان و جوانان در زمان روحانی به وجود آمد
پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دومین تجمع بزرگ بختیاری های حامی روحانی...
 


شوشان: پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دومین تجمع بزرگ بختیاری های حامی روحانی در پارک کوهسار اهواز با تاکید بر این که روحانی اقدامات خوبی برای کشور و خوزستان انجام داده، اظهار کرد: ما در دولت روحانی ثبات و امنیت را تجربه کردیم. قیمت سکه و طلا نسبت آن سال ها ثابت ماند و قیمت دیگر اقلام خوراکی تغییر چندانی نکرد . روزهایی که می خوابیدیم و فردا قیمت‌ها تغییر می‌کرد، گذشت. این ثبات را ارج می نهیم، به عقب بر نمیگردیم و کسی را که توانسته پس از انقلاب رکورددار کمترین تورم باشد، دوباره انتخاب می کنیم.

به گزارش شوشان ، وی تصریح کرد: برای سرنوشت کشورمان اهمیت قایلیم. با انتخابات، شما باید سرنوشت ایران را برای 4 سال آینده رقم می زنید. آینده ایران در دست شما مردم غیور و شجاع است پس نباید به سادگی رای بدهیم و برای کسانی که بخواهند با دروغ و نیرنگ پیش بیایند، اهمیتی قایل باشیم.

سلحشوری با اشاره به یکی از رقبای روحانی در انتخابات ریاست جمهروی بیان کرد: من از تهران می‌آیم و به جرات می گویم کاری که قالیباف با تهران کرد، هیچ مسئولی نکرد. قالیباف تهران را نابود کرد. کسی که لیاقت خاموش کردن آتش سوزی یک ساختمان را ندارد و اعتقاد به لوله کردن مردم دارد و چیزی جز نظامی‌گری بلد نیست، چگونه شایسته ریاست جمهوری است؟ کسی که برای عوام فریبی، بحث ۴ درصد و ۹6 درصد می کند و خود جزو 1 درصد ثروتمند کشور است، چگونه ادعای کمک به محرومان را دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رقیب روحانی حتی تجربه یک روز کار در قوه مجریه را ندارد. در تمام سال هایی که در قوه قضایی بوده، آیا با فسادی که ادعا دارند، در قوه قضایی برخورد شده است؟  آیا آستان قدس رضوی حاضر است مالیات بدهد؟ وقتی حرف می زنند و عمل نمی کنند چه گونه فردای خود را با آن ها بسازیم؟ ما فردای خودمان را با کسی می سازیم که دست‌پرورده مکتب هاشمی است و کرامت خاتمی را حفظ می‌کند. ما اصلاح‌طلبان دنبال روی مسیر خاتمی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: هشت سال تجربه تلخ بی عزتی ایرانیان را دیده ایم و دوباره آن را تکرار نخواهیم کرد. . شما زنان و جوانان تعیین‌کننده، به کمپین ۱۱ به علاوه یک به پیوندید و هر یک نفر ۱۱ نفر را بر سر صندوق رای بیاورید چون روحانی برای ریاست جمهوری با لیاقت ترین فرد در بین کاندیداهاست و رقیب خوبی برای او نداریم. روحانی زبان و ادبیات یک رئیس جمهور را دارد و عوام فریب و بیهوده گو نیست. آزادی اندیشه، فعالیت های زنان و جوانان در زمان روحانی به وجود آمد و امنیت و عدالت را در دولت یازدهم تجربه کرده و خواهیم کرد. دوباره به روحانی رای می دهیم چون سید اصلاحات او را تایید کرده است. اصلاحات زنده است؛ اعتدال زنده است و با انتخاب دوباره روحانی ایران را در مسیر توسعه قرار می‌دهیم.




















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار