شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
سخنگوی ستاد مردمی دکتر روحانی اعلام کرد:
شوشان: قائم مقام ستاد مردمی دکتر روحانی در خوزستان با اعلام این خبر گفت:کلیه ستادهای اصلی شهرستانها تشکیل و به تبع آن ستادهای شهرهای کوچک و بخش ها نیز سازماندهی شده و فعالیت خود را از هفته گذشته شروع کردند.

مومنی با اشاره به لزوم فعالیت اخلاق محور در کلیه ستادها و رعایت کلیه قوانین و مقررات ،گفت: در یک برنامه اختصاصی کلیه روسای ستاد شهرستانها و همچنین معاونین در ستاد مرکزی واقع در اهواز فراخوانده شده و توسط مسئولان به ویژه ریاست ستادجناب آقای محمدی توجیه شده و  ضمن برشمردن اهم وظایف آنها ، بر انسجام و همدلی و استفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه ظرفیت قومی همه اقوام و عشایر و هماهنگی با سایر ستادهای دکتر روحانی تاکید شد . 


قائم مقام و سخنگوی ستاد مردمی شمال خوزستان در خصوص هزینه های ستاد گفت:ستاد مرکزی دکتر روحانی هیچگونه کمک مالی و غیر مالی حتی در ارسال پوستر و اقلام تبلیغاتی به این ستاد نکرده و کلیه هزینه ها توسط مردم تامین شده است. 

مومنی در خاتمه سخنان خود گفت: آنچه در میان همه این فعالیت ها اهمیت بیشتری دارد دعوت مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رای است،چراکه اگر مردم پای صندوق های رای از حق مسلم خود عدول کنند، یقینا دیگران با رای خود برای آنها نیز تصمیم خواهند گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار