اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
آبادان - شوشان ؛ پویش مردمی 'بیاییم کسانی که پوستر بر دیوارها می چسبانند را تحریم کنیم' در فضای مجازی آبادان تشکیل شد
شوشان ؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا و افزایش تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهر آبادان و چسباندن پوسترها بر در و دیوار آبادان، پویش مردمی بیاییم به کسانی که پوستر بر دیوارها می چسبانند را تحریم کنیم در فضای مجازی این شهر به راه افتاد.
تن لرزان دیوارهای شهر با پوسترهای کاندیدا که برای آبادی می آیند، می لرزد، چرا که شهروندان کار صادقانه می خواهند تا گرمی بخش دلهایشان شود نه تن پوشی از تظاهر بر روی دیوارهای خسته از بی ملامتی.
بر تمامی در و دیوارهای شهر پوستر و عکس نامزدهای انتخاباتی چسبانده شده، قسمت اندکی از این پوسترها در اماکن مجاز و بخش زیادی از آن در اماکن غیر مجاز نصب شده است.
اکنون شهروندان آبادانی از فرهنگ اشتباه چسابندن پوسترها بر در و دیوار شهر ناراضی هستند و پویش نه به متخلفان را تشکیل داده اند.
بر اساس قوانین تبلیغات انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا (ماده 90 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا) الصاق هر گونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس و سایر موسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی توسط بخش دولتی و وابسته به دولت و همچنین تاسیسات عمومی و دولتی و صندوق های پست، باجه های تلفن، پست های برق و تلفن، تابلوها و املاک بخش خصوصی (مگر با رضایت مالکان یا متصرفان) و هر گونه تابلوی راهنما ممنوع است.
ماموران انتظامی نیز در صورت مشاهده چنین مواردی باید متخلفان را جلب کرده و به منظور تعقیب قانونی به مقامات قضایی تحویل دهند.
با این حال هیچ ارگانی از تخلف تبلیغاتی نامزدهای انتخابات جلوگیری نکرده است و به ناچار شهروندان به این مهم ورود کرده اند.
در شهرستان آبادان که شامل شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده و 55 روستا در بخش مرکزی و اروندکنار است، انتخابات برگزار می ‌شود./ ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار