شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
حاج ابوالقاسم شمس آبادی نامزد شورای پنجم شوشتر؛
فرصت زیاد دارم که بتوانم در خدمت مردم عزیز شهرم شوشتر باشم. با توجه به ظرفیت های که در شوشتر وجود دارد خیلی بیشتر از گذشته می توان کار کرد
حاج ابوالقاسم شمس آبادی؛ دانشجوی دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه و نامزد پنجمین دوره شورای شهر شوشتر با ارسال مطلبی به پایگاه خبری شوشان، ضمن بیان انگیزه خود برای ورود به این عرصه، از تمام مردم برای حضور پای صندوق های رای دعوت به عمل آورده است. در زیر مطلب ارسالی وی را می خوانید:



باسلام و درود به همه شهروندان عزیز متدین و شهر متمدن شوشتر؛
اینحانب ابوالقاسم شمس ابادی، از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با ۳۲ سال خدمت صادقانه، و مدیری توانمند، با دریافت چندین تقدیر نامه به عنوان مدیر نمونه، و در حال حاضر بازنشسته و فرصت زیاد دارم که بتوانم در خدمت مردم عزیز شهرم شوشتر باشم. با توجه به ظرفیت های که در شوشتر وجود دارد خیلی بیشتر از گذشته می توان کار کرد. توسعه به معنی اینکه در همه ابعاد پیشرفت کرد نه فقط به آسفالت و فضای سبز تکیه کرد. شورای شهر باید مدیریت شهری را مدیریت کند. نه فقط مدیریت شهرداری؛ باید بر اساس قانون بر دیگر سازمان های خدماتی و غیره نظارت و از آن ها بخواهد خدمات دهی را به نحو احسن انجام دهد. برای توسعه و درآمدزایی توجه ویڗه به گردشگری و توریست داشت و برنامه ریزی کرد.
باید برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال از ایجاد تعاونی ها و سایر موارد قانونی اعلام شده ایجاد درآمدزایی کرد. باید مصالح مورد نیاز مصرفی را خودش تولید کند. هم برای جوانان اشتغال ایجاد کرده و هم درآمدزایی ایجاد شده و هم ارزان تر به دست می آید. شورای شهر باید برای زیباسازی و مبلمان شهری به خصوص بافت قدیم برنامه ریزی کند. باید برای احداث خیابان جدید اقدام کند قبل از اینکه مانند پل به بن بست برسد. احداث خیابان جدید در شهر علاوه بر اینکه مشکل ترافیک را حل می کند، باعث ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای شهرداری و اداره دارایی از طریق گرفتن عوارض و مالیات از واحدهای تجاری جدید بدست آورد.
شورای شهر بر اساس قانون باید برای ورزش و امور فرهنگی و آموزشی و امور اجتماعی و رفاهی و اقتصادی  و توسعه شهری  و امور گردشگری و توجه به رفاه بانوان و ایجاد پارک بانوان و دیگر خدمات رفاهی به بانوان و توجه به ورزش بانوان و توجه به کوهنوردی و دادن امکانات به افراد زیادی از همشهریان که جمعه ها به کوه فدلک می روند. تهیه وسایل ایاب و ڌهاب و سایر امکانات رفاهی برای آن ها برنامه ریزی کند.
اصوالی کردن دریافت عوارض و تشویق مردم به ساخت و ساز و توجه به زیباسازی شهر درخواست از مردم و سرمایه گزاری جهت توسعه شهر و ایجاد اشتغال جوانان که الان مشکل اصلی خانوادها و جوانان اشتغال است. اعضای شورای شهر باید وقت آزاد داشته باشند تا بتوانند بیشتر در خدمت شهر و شهروندان عزیز باشند. زمان را نباید از دست داد هیچ چیز در دنیا به اندازه زمان ارزش ندارد. حتی پول، پول را می توان بدست آورد ولی زمان را نه. به قول زنده یاد قیصر امین پور (چه زود دیر می شود!). مردم شهر دارالمومنین شوشتر با قدمت چند هزار ساله چقدر به امید امروز و فردا زمان را از دست بدهند؟ به امید فردای بهتر و خدمات رسانی بهتر که در شان مردم و شهر شوشتر باید بود. با این روند لاک پشتی که کارها پیش می رود، شوشتر به جایی نخواهد رسید. باید وقت گذاشت و ایثار کرد و جهادی کار کرد. رهبر معظم انقلاب فرمودند: هرکجا مدیری توانمند و انقلابی حضور داشته است، کارها به خوبی و باسرعت پیش رفته است.
اینجانب به عنوان یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس، که از ۱۴ سالگی در جبهه های جنگ برای دفاع از دین و انقلاب و میهن آماده جانفشانی شده ام و به لطف خدا به درجه جانبازی نایل شدم؛ الان آماده هستم، تمام وقتم را با جان و دل برای شهرم فدا کنم. همینطور که در چندین سال خدمتم، کارهای چشمگیر و زیادی انجام داده ام. اینجانب علاوه بر چند سالی مدیریت در شوشتر چند سال در دزفول مدیر بوده ام. و وقتی که درخواست بازنشستگی دادم مسئولین دزفول و حتی شورای شهر دزفول راضی نبودند. و ئییس شورای شهر دزفول در پیامی خطاب به اینجانب گفت: اقای شمس ابادی متاسفم که دزفول دارد مدیری توانمند را از دست میدهد...
همشهریان عزیز من؛ دقت کنید افرادی را برای شورای شهر انتخاب کنید، که  وقت زیادی داشته باشند، برای خدمات رسانی و برنامه ریزی و هم خدای نکرده به دنبال بعضی مسایل نخواهند وارد شورا شوند. به لطف خدا شوشتر از چندین قوم تشکیل شده است که باعث افتخار و ایجاد ظرفیتی است که بتوان در کنار یکدیگر در توسعه شوشتر سهیم باشیم. و عدم پیشرفت کشور و شهر از جناح بازی و قوم گرایی بوده است. و باعث عقب افتادگی کشور و شهر شده است.
اینجانب بازنشسه و وقت زیادی دارم  و دنبال درآمدزایی نیستم. انشاءالله بتوانم در کنار دیگر عزیزان از هر قومی که باشند به مردم شهر خدمت کنم. و از تجارب ۳۲ سال خدمت با چندین سال مدیریت انشاءالله در خدمت مردم شهرمان خواهم بود. فرصتی نیست تا افراد بی تحربه را امتحان کنید.انشاءالله در کنار دیگر افراد با توان و دیگر جوانان شهری آباد و با شکوه و توسعه یافته را رقم خواهیم زد.
«اعتماد شما افتخار ماست. افتخار ماخدمت به شما» منتظر حضو رسبزتان؛ جمعه ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای هستیم. ارادتمند شما همه عزیزان شهر عزیزمان شوشتر؛ از هر قوم و قبیله ای که هستند. دست به دست هم دهیم به مهر؛ شوشتر خویش را کنیم آباد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار