اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
دبیر ستاد انتخابات خوزستان تشریح کرد:
نیروهای اجرایی در شعب برای برگزاری انتخابات از افرادی که دارای تجربه برگزاری انتخابات بودند و همچنین نیروهای ادارات انتخاب شده‌اند.
دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به آمادگی همه نیروهای اجرایی برای برگزاری انتخابات،  گفت: نیروهایی که وظیفه برگزاری انتخابات را در شعب اخذ رای برعهده دارند از کل ادارات استان و افرادی که دارای تجربه برگزاری انتخابات هستند، انتخاب شده‌اند.
 
حبیب‌الله   فضل‌الله‌پور اظهار کرد: نیروهای اجرایی در شعب برای برگزاری انتخابات از افرادی که دارای تجربه برگزاری انتخابات بودند و همچنین نیروهای ادارات استان، انتخاب شده‌اند.
 
وی افزود: بیش از یک‌هزار و 230 ساعت برنامه آموزشی برای 22 هزار نفر از مجریان انتخابات در استان برگزار شد و این کار با رویکرد افزایش سطح معرفت حرفه‌ای و دانش لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفت.
  
فضل‌الله‌پور تصریح کرد: همه نیروهای اجرایی برای برگزاری انتخابات آموزش دیده‌اند و نیروهایی که وظیفه برگزاری انتخابات را در شعب اخذ رای برعهده دارند، از کل ادارات استان و افرادی که دارای تجربه برگزاری انتخابات هستند، انتخاب شده اند.
 
دبیر ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان کرد: بیش از 65 هزار نفر از عوامل اجرایی، ناظرین، نمایندگان فرمانداری‌ها و سایر عوامل برای برگزاری انتخابات ساماندهی شده‌اند و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار