شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
رئیس ستاد هنرمندان حامی روحانی در خوزستان
شوشان: رئیس ستاد هنرمندان حامی روحانی در خوزستان درخصوص حضور مردم در مراسم استقبال از روحانی در اهواز گفت: حضور پرشور و سرشار از آگاهی مردم خوزستان در مراسم سخنرانی حسن روحانی در ورزشگاه تختی ، مایه امید و افتخار برای دلسوزان واقعی نظام است، چرا که صرف نظر از دیدگاه ها و خط مرزهای سیاسی این حضور نمایانگر دغدغه مندی، احساس مسئولیت مردمان این خطه قهرمان پرور نسبت به آینده و سرنوشت ملک سرافراز ایران بود.

رضا کیانی ادامه داد: وظیفه خود میدانم به عنوان فرزند کوچک این استان به نیابت از ستاد انتخاباتی هنرمندان دکترحسن روحانی در استان خوزستان از اقشار مختلف جامعه خوزستانی و بخصوص هنرمندان فهیم و متعهد به پاس حضور در مراسم دیروز تشکر و قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: با انصراف آقایان جهانگیری و قالیباف رقابت بسیار حساس و پرحرارت خواهد بود و امیدوارم که این رقابت در فضایی اخلاق محور و با تمکین به قانون اساسی انجام گیرد، ما معتقدیم که در این برهه از زمان به تداوم سیاست های تدبیر و عقلانیت و اعتدال و حرکت در مسیر سرافرازی ایران در سطح جهان و حفظ هویت ایرانی اسلامی نیاز داریم.

رئیس ستاد هنرمندان حامی روحانی در خوزستان در پایان گفت: امیدوارم که دکتر روحانی در دولت دوازدهم بسیاری از اهداف ارزشمند ملی را محقق سازد و نیز شاهد توجه عمیق تر به فرهنگ و هنر بیش از گذشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار