اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
/همه بیایید/
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که با عدم حضور در انتخابات هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد، گفت: انتخابات تبلور حاکمیت اراده مردم و دموکراسی در نظام مردم‌سالاری است که همواره در جمهوری اسلامی ایران حاکم بوده است

کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو خبرنگار ایسنا - ‌منطقه خوزستان،‌ اظهار کرد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و بر اساس فرمایشات بزرگان نظام به ویژه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، انتخابات سرنوشت یک کشور را تعیین می‌کند. انتخابات تبلور حاکمیت اراده مردم و تبلور دموکراسی در نظام مردم سالاری دینی است که همواره در جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است.

وی تصریح کرد:‌ حضور آحاد مردم شریف ایران به ویژه جوانان و رای‌اولی‌ها قطعا طمع‌ورزی دشمنان ملت برای ضربه به نظام را کمتر می‌کند و این حضور در راستای لبیک به فرمان امام راحل (ره)، ‌مقام معظم رهبری و تمام دلسوزان نظام است که همواره بر حضور همگانی مردم در انتخابات تاکید کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان این‌که مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه همه دلسوزان نظام است، عنوان کرد:‌ قطعا مردم با مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و طمع‌ورزان جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

حاجی‌زاده بیان کرد:‌ از تمام اقشار مختلف کشور ایران و خوزستان در شهرها و روستاها دعوت می‌کنیم همانند گذشته با حضور حداکثری و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تحکیم مبانی و آرمان‌های امام (ره)، نظام جمهوری اسلامی و شهدا گام بردارند.

وی گفت: با عدم حضور در انتخابات هیچ چیزی عوض نخواهد شد؛ اگر به‌دنبال اجرای سیاست‌ها و تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستیم باید با مشارکت حداکثری در انتخابات نسبت به تحقق بخشیدن به این سیاست‌ها و خواسته‌ها اقدام کنیم. 


انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار