در پی مصاحبه اخیر کتانباف شهردار اهواز که گفته بود استاندار خوزستان اختیارات لازم را به او تفویض نکرده است و پس از انتخابات شورای چهارم، از شهرداری اهواز می رود بلافاصله دیروز شایعه ای با دامنه بالا در شهر اهواز پیچید که کتانباف عزل شده است... "> بسته خبری شوشان // از ائتلاف های قومی تا مصاحبه کتانباف
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

در پی مصاحبه اخیر کتانباف شهردار اهواز که گفته بود استاندار خوزستان اختیارات لازم را به او تفویض نکرده است و پس از انتخابات شورای چهارم، از شهرداری اهواز می رود بلافاصله دیروز شایعه ای با دامنه بالا در شهر اهواز پیچید که کتانباف عزل شده است...

1)با نزدیک شدن به انتخابات شوراهای شهر، بازار جلسات ائتلاف در کلانشهر اهواز داغ است. بسیاری از ناظران سیاسی و اجتماعی بر این باورند که بدلیل همزمانی انتخابات شورای های شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف های سیاسی و اجتماعی از شانس بالاتری جهت اقبال عمومی برخوردارند تا کاندیداهای مستقل.

2) نکته جالب توجه رویکرد اکثر ائتلاف های صورت گرفته این دوره از انتخابات شورای شهر اهواز فراقومی است. ائتلاف هایی که تاکنون شکل گرفته است متشکل از کاندیداها از قومیت های مختلف استان است که نوید بخش تحولات مثبت در دیدگاه ها و استفاده مناسب از ظرفیت ها و تنوع قومی در استان است.

3) یکی از دوستان نوشت : چند روز پیش برای تهیه یک دارو به داروخانه مراجعه شد، قیمت یک بسته قرص که روی آن 15‌هزار‌ تومان درج شده بود را حدود 18‌هزار‌ تومان حساب کردند. چرا عده‌ای از نایاب شدن دارو سوءاستفاده می‌کنند، چرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهد؟

4) در پی مصاحبه اخیر کتانباف شهردار اهواز که گفته بود استاندار خوزستان اختیارات لازم را به او تفویض نکرده است و پس از انتخابات شورای چهارم، از شهرداری اهواز می رود بلافاصله دیروز شایعه ای با دامنه بالا در شهر اهواز پیچید که کتانباف عزل شده است که پیگیری های خبرنگار شوشان برخلاف این نکته را نشان داد و از طرفی روز بعد در واکنش پیامک هایی واصل شد مبنی بر حمایت از کتانباف و طرفداری از تغییرات ایجاد شده در مدیریت شهری.در نهایت آنچه به نظر می رسد به نفع مرکز استان باشد این نکته بدیهی است که کتانباف مدیری موفق بوده و بجاست که استاندار خوزستان دکتر حجازی برای دلگری بیشتر وی و باز کردن دستانش اختیارات لازم را به وی تفویض نماید.

5) باخبرشدیم که محمدباقر قالیباف شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای دومین بار در سال جدید سفری یکروزه به اهواز خواهند داشت. سخنرانی در نشست تخصصی اقتصاد شهری و توسعه پایدار و ارائه دستاوردهای مرکز مطالعات شهر تهران هدف اصلی سفر دکتر قالیباف به استان خوزستان می باشد. شهردار تهران همچنین قرار است در مسجدارشاد اهواز نیز در جمع مردم این شهر به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل اخیر کشور بپردازد. گفتنی است ریاست ستاد قالیباف در استان خوزستان را صیدعیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس برعهده دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار