شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
 عبدالحسن مقتدائی 

قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی  می گذرد و طی این مدت همواره اعتقاد داشته ام: ( انقلاب هزینه ای است که یک نسل بابت سستی، تعلل، جاه طلبی، انفعال و ترس نسل های ماقبل خود می پردازد ) این اعتقاد نشأت گرفته از حضور در روزهای مبارزات انقلابی و احساس نسل انقلاب نسبت به نسل های ماقبل خود می باشد و به اشکال و انحای مختلف این واقعیت را به ملت شریف ایران یادآور شده ام زیرا نسل حاضر نیز در برابر نسل آینده مسئول هستند. 

بیست و نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ یعنی امروز، همان موعدی است که تعیین خواهیم نمود آیندگان درباره ما چه قضاوتی داشته باشند و از منظر آنان منفعل و سست باشیم یا نسلی با ادراک بالا و آگاه که دریافته اند امروز زمانٍ ( حضور ) است و با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح سرنوشت خود و آیندگان را رقم زده اند. 

امروز هم تا چند ساعت دیگر تبدیل به دیروز خواهد شد و آنان که پای سهم خود از دموکراسی یعنی صندوق های رأی حضور یابند ملت بیداری هستند که به عقب باز نمی گردند و در پی تحقق آینده ای روشن برای خود و آیندگان هستند.

  ملت فهیم ایران ، هم اینک در آستانه یک آزمون سیاسی بزرگ قرارگفته ایم که تأثیر نتیجه آن  در سرنوشت فرزندان ما قابل انکار نیست.

 این مرز و بوم هیچ گاه شاهد بی تفاوتی سیاسی مردمان خود نبوده است، ما صاحب  مردمی هستیم که در شدید ترین ناملایمات همچون جنگ تحمیلی از کیان اسلام و انقلاب دفاع  و نقش خود را در پایداری نظام ایفا نموده اند. 

نامزد اصلاحات در سراسر میهن عزیزمان ایران مورد استقبال گرم مردم آگاهی قرار گرفت که به رغم مرارت ها نیک می دانند مصلحت مملکت منوط به برخورداری از دیدگاه اصلاحاتی و ره پوییدن در مسیر آزادی است.

 اینجانب به عنوان فرزند ایران، انقلاب و اصلاحات از کلیه آحاد جامعه دعوت می نمایم که در ساعات باقی مانده تا پایان رأی گیری نیز مشارکت گسترده و حضور میلیونی و با شکوهی را که از صبح امروز شاهد آن بوده ایم ادامه داده و به نامزد اصلح خود رأی دهند. 

والاتر از هر رویدادی، این حماسه ی  حضور است که نقش مهمی در اعتلای اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی که مشروعیت خود را از مردم می گیرد در مجامع بین المللی خواهد داشت پس همه با هم برای ایران .. برای  اسلام و امید به آینده ی بهتر در انتخابات حضور خواهیم یافت.. 

امیدوارم به حول قوه الهی نتیجه و دستاورد این رویداد سیاسی، نقش بستن لبخند بر لبان ملت شریف ایران باشد. 

ومن الله التوفیق

 عبدالحسن مقتدائی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار