اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش رضانجاتی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان به همراه فرماندهی انتظامی شهرستان از شعب اخذ رای در روستای شهید دانش و شهر شوش بازدید کردند.

فرماندار به همراه فرماندهی انتظامی شهرستان شوش از چند شعب اخذ رای شهری و روستایی در این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش رضانجاتی فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان به همراه فرماندهی انتظامی شهرستان از شعب اخذ رای در روستای  شهید دانش  و شهر شوش بازدید کردند.
نجاتی در این بازدید با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان شوش در پای صندوق های اخذ رأی گفت: براساس گزارشات دریافتی از شعبه های اخذ رای ، تمامی شعب از ساعات اولیه رای گیری مملو از حضور پرشور مردم بوده و این نشان از لبیک مردم به فرمان و منویات مقام معظم  رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای  می باشد. 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش اضافه کرد: اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح با همکاری 5هزار نفر عوامل اجرایی ، بازرسی و نظارت رسما در شهرستان شوش آغاز شد.
نجاتی در پایان اظهار امیدواری کرد مردم همیشه در صحنه شهرستان شوش بار دیگر همچون گذشته با حضور گسترده و حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای حماسه به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب رقم زنند.
وی همچنین در این خصوص اظهار داشت: برنده ی واقعی انتخابات، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این مردم نشان دادند که تا آخرین نفس از انقلاب حمایت کرده و نظام را در مقابل توطئه ها حفظ خواهند کرد.
گفتنی است پیش از ظهر امروز فرماندار شهرستان شوش در مدرسه ی دانیال منطقه ی آخرآسفالت شهر شوش حاضر و رای خود را به صندوق انداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار