اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
پیام دکتر کهرام رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در خوزستان
حضور بی مانند و حماسی مردم عزیز خوزستان در آزمون حیاتی انتخابات ریاست جمهوری، با وجود مشکلات طاقت فرسایی که با آنها دست به گریبان بوده ، به تمام مردم ایران...
 


شوشان: حمید کهرام رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان خوزستان در پیامی از حضور بی نظیر مردم خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، آگاه و آزاده خوزستان

شکر و سپاس بیکران به درگاه خداوندی که جهان و ایران را به نعمت اسلام عزیز هدایت نمود، و مردم عزیز را به خلعت دین رحمانی آراست، و عزت و عظمت و بزرگواری را ارزانی داشت . و این همان چیزی بود که در روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت نود و شش از مردم آگاه ایران و بخصوص هم استانی های عزیز مشاهده کردیم.

 مردم عزیز خوزستان، پا به پای مردم دیگر مناطق ایران،  با حضور آگاهانه و مثال زدنی خود در عرصه تعیین سرنوشت خویش عظمتی را آفرید که دوست و دشمن را متحیر نمود. زبان ما قاصر است از این که بتوانیم از شما مردم آگاه و مسئولیت شناس قدردانی کنیم. امیدواریم خداوند منان با کرامت واسعه خویش شما مردم عزیز را از پاداش ها، خیرات و نعمت ها برخوردار نماید.

حضور بی مانند و حماسی مردم عزیز خوزستان در آزمون حیاتی انتخابات ریاست جمهوری، با وجود مشکلات طاقت فرسایی که با آنها دست به گریبان بوده ، به تمام مردم ایران و جهان نشان داد که رشد و بلوغ مردان و زنان این خطه می تواند الگویی برای تمام مردم ایران باشد . حضور آگاهانه و حماسی شما نشان داد که این ملت زنده به عشق و آگاهی است؛ نه تطمیع ، نه تحریک ، نه تهدید ، و نه زیر بار ذلت می رود.

مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری که علیرغم همه مشکلات به پیروزی مردم و جناب آقای دکتر روحانی انجامید، فرمودند: دیگر به خاطر آگاهی مردم، نگران آینده انقلاب اسلامی نیستم. ایشان و مردم با بصیرت ایران نشان دادند که روز به روز به عمق و جامعیت این آگاهی آزادی بخش می افزایند.


 

 لازم است در مقابل، مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران پیام ولی نعمتان خود را با تمام وجود و با دقت تمام بشنوند و رویکرد خود را با آن همسو نمایند. مردم ایران و هم استانی های عزیز، که رنگین کمانی زیبا از قومیت های مختلف را تشکیل می دهند، همه به زبان همدلی یک پیام واحد دادند و مسئولان نظام را به یک مسیر فراخواندند، و آن مردم سالاری بود، این که ملت صاحبان حقیقی ایران هستند، این که همه مسئولیت های سیاسی واجتماعی مسئولان از جنس وکالت است که مشروعیت خود را از رای مردم می گیرد، این که شعارهای اصلی و اولیه انقلاب را فراموش نکنیم، این که نظام اسلامی ما بر پایه اصول استقلال و آزادی قرار دارد، این که آبادی این ملک جز در پرتو تعالیم اسلام و در سایه اصول آزادی و استقلال به بار نمی نشیند. حماسه حضور بیش از چهل و دو میلیونی مردم منادی این پیام بود که اقلیت نباید حقوق اکثریت را با انواع حیله ها و طرفندهای شبه قانونی ضایع نماید.

اکثریت مردم نجیب با این انتخابات به جامعه پیام دادند که مخالفان ، هرچند اقلیت هستند، ولی باید از آزادی مخالفت با اکثریت برخوردار باشند. این مطالبه جدی مردمی است که عزت و آزادی را خلعتی زیباتر از رفاه می داند و فریب طرفندهای سخیف توزیع آرد و نان را نخواهد خورد و رویکرد اخلاقی دینی حقیقی را بر رویکرد مادی گرایی دین مآب ترجیح می دهد . 

امیدواریم مسوولان گرامی جمهوری اسلامی ایران به جناب آقای دکتر روحانی منتخب ملت ایران کمک کنند تا ایران توسعه یافته ، آزادتر و آبادتر شود و ملت ایران به زندگی بهتری دست یابند. در نهایت، این حماسه که پیروزی ملت ایران بود را به حضرت ولی عصر عج،  به رهبر عظیم الشان انقلاب، به شهیدان و امام شهیدان، و به مردم آزاده ،  بزرگوار و آگاه ایران و به همه هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

حمید کهرام رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان خوزستان
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار