شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اهواز گفت: طرح تفكيك پسماند خشك با تحويل پسماندهاي خشك خانگي در قبال اختصاص جوايزي به شهروندان معادل ارزش اقتصادي پسماند تحويلي، در سه منطقه از شهر اهواز در حال اجرا است.

محمدسعيد گلابكش‌زاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهار كرد: توزيع مخازن پسماندهاي خشك درب منازل، يكي از مراحل طرح تفكيك از مبدا پسماند بود و اين طرح با مرحله توزيع مخازن به پايان نرسيد؛ بلكه جمع‌آوري پسماند بخش مهم طرح است كه اجراي آن با مشكلاتي مواجه شد.

وي افزود: به دليل حضور نداشتن برخي خانوارها در زمان جمع‌آوري پسماند خشك در منازل و به منظور تكميل طرح،‌ ايستگاه‌هاي جمع‌آوري پسماند خشك در نقاطي از سطح شهر استقرار يافته‌اند.

گلابكش‌زاده گفت: در اين طرح؛ شهروندان با تحويل پسماند خشك تفكيك‌شده، به ميزان ارزش‌ اقتصادي پسماندي كه تحويل مي‌دهند كيسه زباله يا شارژ تلفن همراه دريافت مي‌كنند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري اهواز تصريح كرد: اين طرح در مناطق دو، چهار و هشت شهرداري در حال اجرا است و به تدريج در ساير مناطق شهرداري اهواز اجرايي خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار