شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
علی حسن فرد بابلی
رئیس انجمن اسلامی معلمان اهواز
 
ساقیا لطف نمودی قدحت پرمی باد
که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد
درودی پرآفرین بر شما ملت بزرگ وفهیم ایران ومردم غیور خوزستان.
درودتان باد که با حضوری آگاهانه وخلق حماسه ای جاودانه ،شکوه وعظمت ایران ونظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندید و اراده تان رابا انتخابی اصلح متجلی ساختید.

29 اردیبهشت، نماد شور و شعور وصف ناپذیرمردمانی بود که در گزینش " احسن الحال مای ایرانی گام برداشتند، بزرگمردی که شب بی کران خشم و وحشت را ورق زد و طلیعه ی مهر، رهایی و امید را در گوش دانایان دوران به نکویی نواخت. شیخ اعتدال در واپسین های طلوع فجر اردیبهشت پیروز آمد تا دیگر بار حماسه ی سترگ پیروزی را به ما یادآوری نماید که ؛
کوه نتواند شدن، سد ره مقصود مرد
 همت مردان برآرد از نهاد کوه، گرد

به مهربانی پاس می داریم این حضور افتخارآفرین را و ثنای ما تا ابدیت، نثار دلیرمردان و شیرزنان است که در سپهر سیاست مرز پرگهر و با مشارکت و پای بندی راستین به صیانت از ارزش های ناب دینی و ملی، خصم زبون را خجل نمودند .

اما سخنی بامعماران فرهنگی جامعه ،معلمان فرهیخته 
سلام بر شما عزیزان که با دستان مهربانتان، مأمنی سرشار از اخلاص می سازید و با یاری سبزتان، اندیشه ها را بارور می سازید . شما فرهیختگانی که انسانیت را تفسیر و در صحیفه ی دلهایتان، وفاداری و حب وطن را رقم زده اید.. 

خوبان وطن !
باور راستین داریم، همه ی ما شانس حضور در تجربه ای ناب و منحصر به فرد را داشته ایم. سال ها تجربه ی کنش سیاسی و اجتماعی را پشت سر گذرانده ایم، لیکن به اسباب مختلف،انتخابات دوره ی دوازدهم ریاست جمهوری، بار محتوایی  برجسته ای داشت و  شور و شعفی که در این ایام شاهد آن هستیم، گواه روشنی بر این فرض اثبات شده می دهد که هنوز هم می توان به ساختن و ماندن امیدوار بود.

فضای سایبری و در راس آن شبکه های اجتماعی تاکنون چنین قدرت مدارانه، اعجازشان را به رخ نکشیده بودند...تبدیل هر شهروند به یک رسانه، انقلاب بزرگی است که هر معجزه ای از آن بر می آید ... رسولی که بایست ایمان به اعجازش آوریم . 

اهم این حضور، بلوغی است که بدان دست یافته ایم...به سان موجودی که  سه گانه های رشد؛ طفولیت ، نوجوانی و جوانی را گذرانده باشد.  حال پس از فراز و فرودهای فراوان به چنان پختگی دست یافته ایم که صورتک ها و نقاب های دروغین را کنار زده و بخردانه در پی آن هستیم که دست در دست هم به مهر و صلح دهیم ، تا دیارمـان را به آن چه زیبنده ی آن است برسانیـم. 
پختگی پس از پیروزی و شکست هر دو جناح نیز در خور توجه است... رقبایی که نتیجه را واگذار کرده اند، به پیروز تبریک گفته و متقابلاً جناح پیروز، رفاقت را بر رقابت توام با تضعیف و تحقیر حریف، ارجحیت داده است.   

و در پایان انجمن اسلامی معلمان اهواز بر خود می بالد و تکلیف می داند که حضور سبز آحاد جامعه علی الخصوص معلمان را که به تعبیر رییس جمهور منتخب غیرتمندانه برتند باد سیاه تهمت خروشیدند در خلق حماسه ی اردیبهشت ارج نهد ... 



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار