شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

مديرعامل سازمان تاكسي‌راني شهرداري اهواز گفت: طبق برنامه‌ريزي‌ها، سيستم‌هاي الكترونيكي كارت‌خوان تا 6 ماه آينده بر روي تاكسي‌هاي شهري اهواز نصب خواهد شد.

موسي ممبيني اظهار كرد: با توجه به اختلاف نظر ميان شهروندان و تاكسي‌رانان در ارتباط با پول خرد جهت پرداخت كرايه يا باقي‌مانده پول مسافران، بنا است كه با استفاده از مديريت جانبي، استفاده از پول براي پرداخت كرايه، از عرصه حمل و نقل شهري حذف شود.

وي تصريح كرد: به اين ترتيب و با نصب دستگاه‌هاي كارت‌خوان در تاكسي‌ها و پرداخت وجه معين از طريق كارت‌هاي الكترونيكي، مسافر و تاكسي‌ران به حقوق خود رسيده و در زمان نيز صرفه‌جويي مي‌شود.

مديرعامل سازمان تاكسي‌راني شهرداري اهواز ادامه داد: دستگاه‌هاي كنترل حضور و غياب در ايستگاه‌ها به منظور ثبت حضور تاكسي‌ها و دستگاه‌هاي كارت‌خوان نيز در تاكسي‌ها براي پرداخت الكترونيكي كرايه تاكسي، نصب خواهند شد.

ممبيني عنوان كرد: نظرسنجي‌هاي نشان داده كه اين طرح با استقبال شهروندان و تاكسي‌رانان مواجه خواهد شد.

وي درباره هزينه نصب دستگاه‌هاي كارت‌خوان در تاكسي‌هاي شهري گفت: نصب دستگاه براي تاكسي‌ران هيچ هزينه‌اي در بر نخواهد داشت و يكي از شروط اوليه‌ سازمان تاكسي‌راني اهواز براي سرمايه‌گذاران شركت‌كننده در مناقصه، رايگان بودن نصب اين سيستم بوده است.

مديرعامل سازمان تاكسي‌راني شهرداري اهواز افزود: مطالعات لازم در زمينه اين پروژه انجام شده و اين طرح به زودي در يكي از مناطق اهواز مانند مسير فرودگاه، مسير شهدا به كيانپارس و يا يكي از مسيرهاي هسته مركزي شهر به سمت غرب يا شرق اهواز، آغاز به كار خواهد كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار