اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
الباجی عضو کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان: مغایرت در تعدادی از صورتجلسات انتخابات شورای اهواز کشف و تائید شده است / روند رسیدگی به اعتراضات و تخلفات انتخابات اهواز به دور از هیاهو در حال رسیدگی است
در هرجایی که تخلفی صورت گرفته باشد کل آرا مجدد بازنگری می شود. البته مغایرت در تعدادی از صورتجلسات نیز تائید شده است



عضو کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان گفت: به علت برخی شرایط پیش آمده، بعید می دانم نتایج انتخابات شورای شهر اهواز امروز اعلام شود.

جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار مهر از حضور مجدد هیئت عالی نظارت استان و همچنین هیئت بازرسی در محل ستاد انتخابات شهرستان اهواز از صبح امروز (یکم خرداد) خبرداد و افزود: تاکید ما بر صیانت از آرا پاک مردم و احقاق حق کلیه افرادی است که به روند نتایج انتخابات اعتراض داشته اند.

وی با بیان این مطلب که روند رسیدگی به اعتراضات و تخلفات انتخابات اهواز به دور از هیاهو، فشار و جانبداری در حال انجام است، تصریح کرد: متاسفانه هجمه های روز گذشته برخی رسانه های خبری که توسط تعدادی از افراد تغذیه غلط اطلاعاتی می شدند، اوج کم مهری و نامهربانی در حق هیئت بازرسی است. خوشبختانه برخی افراد مورد اعتراض در این ستاد توسط هیئت عالی نظارت و بازرسی شناسایی و  از ورود به سالن های شمارش و تجمیع آرا منع شدند.

الباجی همچنین به مصوبه دیروز این دو هیئت برای بازشماری و بررسی صورتجلسه های ۶۰ نفر اول اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام شروع شده است و در هرجایی که تخلفی صورت گرفته باشد کل آرا مجدد بازنگری می شود. البته مغایرت در تعدادی از صورتجلسات نیز کشف و تائید شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره اعلام نهایی نتایج این دوره از انتخابات گفت: روند رسیدگی بسیار دقیق است و هیئت نظارت عالی استان تاکید دارد که کلیه شک و شبهات برطرف شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ابطال انتخابات اهواز صحت دارد یا خیر؟ گفت: در حال بررسی کلیه موارد و راست آزمایی هستیم و تا حصول و جمع بندی نهایی مستلزم کمی زمان است و مطمئن باشید هرجا لازم باشد مر قانون را اعمال می کنیم.

الباجی در ادامه از  کلیه هواداران و نامزدهای انتخابات اهواز خواست که آرامش خود را حفظ کنند و نهایت همکاری داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار