شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از افتتاح کتابخانه عمومی مهتاب در شهرستان دزفول با حضور حضرت آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، لفته منصوری اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی مهتاب با مساحت 130 متر مربع و زیربنای 120 متر مربع با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال تعمیر، تجهیز و بهسازی شد و به منظور بهره‌برداری در روز سه شنبه 17 اردیبهشت 92 افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی مهتاب به عنوان تنها مکان فرهنگی در شهر شمس آباد از توابع شهرستان دزفول است که ساختمان آن توسط شهرداری شمس آباد به نهاد کتابخانه‌های عمومی اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: این کتابخانه عمومی با حضور حضرت آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود و رسماً شروع به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌ مطالعه، جستجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات است.

منصوری اضافه کرد: همزمان با افتتاح کتابخانه، همچنین کلنگ ساخت کتابخانه عمومی آزادگان که یک کتابخانه استاندار و عمومی طراحی شده است و استانداردهای آن بر اساس تیپ‌های طراحی شده نهاد کتابخانه‌های عمومی است با حضور حضرت آیت‌الله شفیعی بر زمین زده خواهد شد.

وی در پایان گفت: کتابخانه عمومی مهتاب برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با شروع به کار رسمی آن در روز سه شنبه این خدمات ارائه خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار