اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
 زمان بابادی شوراب 

دنیا تنها توسط کسانی که بدی می کنند نابود نمی شود، آنان که بی تفاوت نظاره گر تخلفات هستند سهم بیشتری در این نابودی دارند. فضای انتخابات و حضور مردم در این مشارکت ملی و تعیین سرنوشت خود جای تقدیر و تشکر دارد،. این مردم و نامزدهای آنان به امید صیانت از آراء خود در این مشارکت شرکت نمودند و بعد از پایان زمان اخذ رای در اهواز مشاهده می کنیم که مسئولین ذیربط،امانت داران خوب، مناسب و منصفی نبوده اند و در وظیفه ایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی از طرف مردم بر عهده آنان گذاشته بدلیل ضعف مدیریتی درست عمل نکرده و باتوجه به اتفاقات صورت گرفته در ستاد انتخاباتی و حرف و حدیث هایی که از درون به جامعه درز پیدا کرده،بنظر می رسد حاصل زحمات مردم را به بیراه برده اند.

یکی از گام های توسعه در هر جغرافیایی، آگاهی بخشی به مردم، پاسخگویی مسئولین به جامعه و صیانت از حق مردم است و اگر مسئولین شهر به شکلی واقعی بدنبال توسعه می باشند،باید از حق و حقوق مردم صیانت نمایند که متاسفانه شواهد چیز دیگری نشان می دهد.

مدیریت ضعیف بر نظارت و اجرای صحنه انتخابات،ضربه ای بر پیکره اعتماد مردم بوده و این بی اعتمادی به یک فرد نیست،بلکه به جامعه و تفکراتی است که از این افراد حمایت می کنند.

مدیریت ضعیف باعث ایجاد نگرانی ها در میان مردم گردیده و برخی رسانه ها ، همصدا با مافیای پول و قدرت از این آب گل آلود بدنبال القاء نامزدهای مورد نظر خود بعنوان افراد منتخب جامعه می باشند.

باید بدانیم تداوم و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی به امید در مشارکت مردم بستگی دارد و دلسردی و نگرانی مردم از امانت داران و مدیران ضعیف آن برای نظامی که برای پابرجا ماندنش هزاران جوان امید و آرزو دار جان خود را فدا نمودند،قابل گذشت نیست.

ادامه حضور این مدیران ضعیف برای مردم ایجاد مشکل کرده و به حس بدبینی مردم شدت می بخشد. مسئولین شهر و استان باید به این نکته توجه کنند که از نعمت حضور مردم است که به آنها جایگاه و شوکت داده شده است و آنها مزد بگیر مردم بوده و نباید کاری کنند که مردم بخاطر بدبینی از مسئولین از نظام مقدس نگران شوند و خدای ناکرده در بخشی از نگرانی و بی اعتمادی مردم،شما مسئولین شهری و استانی نقش داشته باشید.

پس بهترست مسئولین ضمن امانتداری به اطلاع رسانی به مردم و ارایه گزارشات واقعی تلاش کنند و برای قصور و کم کاری های خود بدنبال بهانه نباشند.
بخش جمهوریت نظام بخش ارزشی نظام مقدس است و مردم با امید چشم به آن دوخته اند و خواهشا با ضعف و کم کاری و خدایی نکرده مطامع دنیوی آن را به بیراه نبرید و این حق الناس نظام که به گردن شما می باشد و غیر قابل بخشیدن است را حفظ کنید.

صدای اعتراضات در فضای مجازی و حقیقی نسبت به ضعف خود بشنوید و نگذارید یکسری آدم های خاص که اهداف آنان از همین حالا مشخص است با حمایت های شماها بر شورای شهر اهواز تسط پیدا کنند و همچون ادوار گذشته،چهارسال آینده را نیز در کشاکش فسادهای مالی برای شهرمان رقم بزنند.

خدا را داد من بِستان از او ای شَحنه مجلس
که مِی با دیگری خوردَه‌ستُ و با من سَر گِران دارد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار