اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
طی نامه ای به فرمانداری خرمشهر :
در آخرین روز مهلت اعتراضات، امروز دوشنبه مورخ یکم خردادماه، قریب به سی نفر از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر خرمشهر اعتراض رسمی خود را به مجموع آرا اعلام شده، تقدیم فرمانداری نمودند.
شوشان : در آخرین روز مهلت اعتراضات، امروز دوشنبه مورخ یکم خردادماه، قریب به سی نفر از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر خرمشهر اعتراض رسمی خود را به مجموع آرا اعلام شده، تقدیم فرمانداری نمودند.
 طی این اعتراض، کاندیداهای معترض، تقاضای دسترسی به ریز آرا به تفکیک حوزه های انتخابیه را نمودند که تا کنون با پاسخ مثبتی  از سوی فرمانداری دریافت نکرده اند 
. این عدم موافقت  فرمانداری، سبب شده که کاندیداهای معترض، بر مواضع خود پایدارتر شده و بر شبهات منقول بین شهروندان افزوده گردد .
همچنین خبر رسیده که علاوه براین، کاندیداهای معترض، درحال آماده نمودن شکایت دیگری خطاب به دادستان محترم خرمشهر با موضوع  تخلفات خرید و فروش آرا و عدم رسیدگی هیأت های نظارتی هستند .


متن نامه ارسالی به فرمانداری بدین شرح است :


بسمه تعالی

هیأت محترم اجرایی انتخابات شورای اسلامی خرمشهر
با سلام
احتراماً، به استحضار میرساند امضاء کنندگان ذیل که از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی خرمشهر می باشند، با توجه به اعتراض به نتایج اعلام شده، درخواست دسترسی به ریزآراء به تفکیک حوزههای انتخابیه شورای شهر در خرمشهر به منظور مقایسه با مجموع آراء اعلام شده را دارند. لذا خواهشمند است با توجه به لزوم برگزاری انتخابات پاک، قانونی و شرعی در نظام جمهوری اسلامی، اقدامات مقتضی در این رابطه را مبذول فرمایید.

                                                                                                      من ا... توفیق

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار