اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
رئیس هیات بازرسی درباره انتخابات شورای اهواز: ادامه بررسی تخلفات در انتخابات / نمی‌توان سوگند خورد که یک انتخابات ۱۰۰ درصد سالم برگزار می‌شود / رد احتمال ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز
ممکن است تخلفات عمدی نیز وجود داشته باشد، اما تا قبل از بررسی کافی نمی‌توان در خصوص این تخلفات نظر قطعی را بیان کرد.
رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات خوزستان از اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر اهواز در روز چهارشنبه (سوم خرداد) خبر داد.

سید لطف‌الله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با رد احتمال ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: در حال بررسی مغایرت‌های موجود و اصلاح و رفع این موارد در بحث انتخابات شورای شهر اهواز هستیم و روز چهارشنبه نتایج قطعی این انتخابات اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور استاندار و هیات بازرسی انتخابات شوراهای استان، نمایندگان اهواز در مجلس، فرماندار اهواز و بنده برگزار و مقرر شد که مغایرت‌های احتمالی در بحث نتایج انتخابات شوراها بررسی، رفع و اصلاح شوند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات خوزستان افزود: پس از اعلام نتایج نهایی در روز چهارشنبه(سوم خرداد)، یک مهلت دو روزه برای دریافت شکایات و اعتراضات داوطلبان به هیات‌های نظارت و اجرایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: در اغلب انتخابات‌ها یا به‌علت دقت ناکافی مجریان یا عدم نظارت کافی، احتمال بروز خطاهایی وجود دارد؛ در انتخابات شورای شهر اهواز نیز تخلفات احتمالی مجریان پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. ممکن است تخلفات عمدی نیز وجود داشته باشد، اما تا قبل از بررسی کافی نمی‌توان در خصوص این تخلفات نظر قطعی را بیان کرد.

وی با بیان این‌که نمی‌توان سوگند خورد که یک انتخابات ۱۰۰ درصد سالم برگزار می‌شود ، گفت: در اغلب موارد احتمال بروز خطا و تخلف وجود دارد، اما این تخلفات معمولا بسیار جزئی هستند و تلاش بر این است که از طریق فرآیند تعریف‌شده انتخابات در نهایت سلامت و با کمترین تخلفات و خطاها برگزار شود. این گونه خطاها نباید موجب سلب اعتماد شهروندان شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار