اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
زمان بابادی شوراب

وقتی در صندق ها به شکلی سازمان یافته آراء جعلی و اسکن شده (بقول خودتان) وجود دارد، صیانت شما از صندوق های حاوی رای مخدوش چه معنی می تواند داشته باشد؟

وقتی شما اعتراف می کنید که رای اسکن شده در صندوق های اخذ رای وجود داشته،پس تایید می کنید که تخلفات سازمان یافته ایی صورت گرفته که می تواند استنباط شود یکی از دلایل آن یکدستی و چیدمان بعضی از عوامل اجرایی و نظارت در شعب اخذ رای باشد که توانسته اند تعرفه های رای اصلی را که قطعا رای حقیقی سایر کاندیدا می باشد،با تعرفه های اسکن شده جابجا کنند و از همین موضوع بنفع کاندیدای موردنظر خود سوء استفاده نمایند.

فرماندار محترم ! شما بعنوان مسئول حسن برگزاری انتخابات وظیفه داشتید بر چیدمان عوامل اجرایی در جهت صیانت از آرای مردم تلاش کنید،اما نشانه هایی از تخلفات گسترده به چشم می خورد و به نظر می رسد یکی از آنها اسکن تعرفه باشد.

آیا انتخاباتی که در آن تخلفات سازمان یافته صورت گرفته،می تواند قانونی باشد؟آیا قانون ذکر نکرده که موارد عنوان شده در سخنان شما(اسکن تعرفه های خام،عدم تطابق تعداد تعرفه با تعداد آرای اخذ شده)می تواند دلایل لازم برای ابطال باشد؟حال اینکه طبق گفته خودتان نه یک مورد بلکه چندین مورد اتفاق افتاده است.

جناب فرماندار دانا که می فرمایید راه قانون برای متعرضان باز است و افرادی که شکایت دارند  از طریق قانون پیگیری کنند،باید به شما گفت قانونی که شما از آن یاد می کنید،برای شما هم صدق می کند!در متن قانون عنوان گردیده،نامزدها بر اساس دلایل و مدارک می توانند اعتراض نمایند،شما که همه راه های دستیابی به دلایل و مستندات را بسته اید؟چرا اجازه ندادید طبق همان قانون در زمان اخذ رای و شمارش آنها،نامزدها روی صندوق ها نماینده ناظر داشته باشند؟تا صندوقی که قابل اعتراض و پیگیری بوده،مشخص شود؟

چرا آمار آرای نامزدها را در اختیار آن ها قرار نداده اید،تا بتوانند با مقایسه اطلاعات خود در صورت مغایرت،نسبت به آن اعتراض کنند؟نامزدها چگونه و با کدام مدارک و شواهد که در دست دارند می توانند به عملکردها خرده بگیرند؟آیا بجز آمار صندوق که بقول خودتان رای های مخدوش و اسکن شده در آن وجود داشته و همچنین قصور عوامل اجرایی،چیز دیگری هم بوده است؟

آیا این ها دلیل بر ناتوانی هیئت اجرایی انتخابات و ضرورت ابطال قانونی انتخابات توسط هیئت نظارت نیست؟ آیا دستگاه اجرایی خصوصا شخص فرماندار در انجام وظیفه خود کوتاهی و قصور نکرده است؟ در صورت اثبات قصور و کوتاهی آیا به حیثیت و آبروی نامزدها لطمه وارد نشده است؟

چطور اینجانب که در دوره گذشته حدودا نه هزار رای آورده ام،حال مشخص نیست چند رای دارم؟و آرای اسکن شده(بقول شما)چطور جای رای های ما را گرفته؟چرا من و امثال من باید اینقدر رای کم آورده باشیم که در لیست شما در رتبه های پایین تر از 60 ام و زیر هشت هزار رای قرار گرفته ایم؟اگر رای دوستان با احتساب آرای اسکن شده و مخدوش،روی منحنی برده شده ، پس چرا رای های واقعی ما را زیر منحنی قرار داده اند؟

در کنار همه مشکلات به وجود آمده،اینجانب بعنوان شهروند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همواره مدافع حق و حقوق محرومان بوده و هست،از اینکه به این شکل مورد تحقیر قرار گرفته ام،نزد خداوند متعال از حق پایمال شده خود توسط شما نمی گذرم و شکایت خود را به آن قادر متعال برده و تقدیم می نمایم.

از اینکه بنده ، شما و دیگر مسئولینی که خود را فرزندان حماسه دوم خرداد می دانیم ،به این شکل با جامعه خویش برخورد می نماییم، شرمنده و متاسفم! لذا پیشنهاد می گردد شجاعانه از مردم عذرخواهی کرده و استعفا نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار