اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
در حاشیه تخلف در انتخابات شورای شهر اهواز
محمود رحمانی

انتخابات شورای شهر اهواز همیشه با حواشی مختلفی همراه بوده است، اما آنچه که امروز مهم است در مدیریت بحران بوجود آمده است که مردم از بابت آن احساس امنیت بکنند یا نگران و مضطرب باشند.

با توجه به گفته های فرماندار اهواز در تعهد و اجرای قانون، می توان فهمید که فرمانداری و دولت تدبیر و امید در استان خود را مکلف به اجرای قانون می دانند و بر این امر هم اصرار می ورزند که بند به بند قانون اجرایی و اعمال شود.

اگر دقت کنیم باعث و بانی این معایب، بعضاً به برخی از نامزدهای انتخاباتی بر می گردد که قصد دارند به هر وسیله ای اعم از اسکن، مخدوش کردن برگ رای و...وارد شورا شوند و عوامل برگزاری انتخابات را دچار تنش و چالش کنند.

با توجه به مصاحبه فرماندار با صدا و سیما خوزستان و تشریح اشکالات و نواقص موجود در اجرای انتخابات، می توان گفت؛ ایشان اولین کسی بود که صورتجلسات مخدوش و سایر اشکالات را مورد توجه ویژه قرار داد و بازشماری صندوق ها را داد. در حالی که نمایندگان هر سه هیئت نظارت و بازرسی و اجرایی حاضر در شعبه، در تنظیم دقیق صورتجلسه آرا مسئول هستند.

حال که این مشکلات بوجود آمده و مردم بی صبرانه منتظر اعلام نتایج شمارش آرا هستند میتوان با نهایت دقت و سرعت به تصحیح آمار موجود و دور شدن از شبهات انتخاباتی وارد شد.البته اذهان عمومی اعتقاد دارند که دولت اعتدال اعم از استاندار و فرماندار و هیات های اجرایی و نظارتی با دقت از آرای مردم محافظت کرده و قطعاً آرای پاک را به مردم اطلاع می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار