اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیران پرچمی
مدیران آفتاب پرست برکنار شوند! انتخابات ریاست جمهوری که گذشت آزمونی بود برای مدیرانی که فارغ از خدمت به مردم و پرداختن به وظایفشان ، مثل آفتاب پرست با روی کار آمدن هر جریانی به رنگ آن در می آیند.
بر اساس گزارش یک مقام مسئول به تعدادی از سازمان ها و ادارات دولتی، تصریح شده با توجه به اینکه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به استناد مصوبه تیرماه سال 1392 شورای عالی اداری، اقدام به بررسی وضعیت پاسخگویی دستگاه های اجرایی به شکایات مردمی کرده و این موضوع را از طریق دفاتر مدیریت عملکرد استانداری ها نیز رصد می کند، لذا شاخص مربوط به نحوه پاسخگویی دستگاه ها، از طریق آمار مرکز مربوطه در نهاد ریاست جمهوری جزو ملاک های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در تهران و استان ها قرار می گیرد.


 مدیران آفتاب پرست برکنار شوند!
انتخابات ریاست جمهوری که گذشت آزمونی بود برای مدیرانی که فارغ از خدمت به مردم و پرداختن به وظایفشان ، مثل آفتاب پرست با روی کار آمدن هر جریانی به رنگ آن در می آیند.

در استان خوزستان مدیرانی بودند که از سال 92 ، فریاد همراهی با دولت و ملت سر میدادند .
این مدیران هر چه به انتخابات 96 نزدیک تر میشدیم سرعت خود را کمتر میکردند تا جایی که در آستانه انتخابات دور زدند و مسیر را عوض کردند.
مدیرانی که 4 سال فارغ از اینکه دردی برای مردم دوا کنند فقط در حال رایزنی و برقراری رابطه بودند تا صندلی خود را از دست ندهند.
 تا جائیکه بعضا با وجود اینکه از عوامل اجرایی انتخابات بودند در ستادهای انتخاباتی کاندیدای اصولگرا یا اصلاح طلب حاضر شدند.

اصولگرا و اصلاح طلب بودن مهم نیست ، مهم این است که چنین مدیرانی بیش از آنکه به وظایف خود عمل کنند ، دائما در تکاپو برای حفظ صندلی خود یا کسب تصدی های بالاتر هستند.
این انتخابات آزمونی بود که این مدیران شناخته شوند و به جای آنان افرادی به کار گرفته شوند که با عشق به مردم و استان خدمت کنند.

همه میتوانند  به واسطه فعالیت های رسانه ای یا فضای مجازی و حضور در اکثر مجامع اجتماعی و سیاسی و برخورد با چنین اشخاصی میتوانیم این آفتاب پرستان را در استان به مدیران عالی رتبه معرفی کنیم!

دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از راه‌اندازی سامانه اینترنتی به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی آزاد به اطلاعات در کشور خبر داد.
حسین انتظامی افزود: این سامانه، کار خود را به صورت آزمایشی شروع کرده است و بزودی توسط وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات، رسماً رونمایی می‌شود. هر شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی می‌تواند درخواست خود برای دسترسی به اطلاعات را به صورت برخط از طریق درگاه الکترونیک حقیقی با ثبت‌نام در سامانه به آدرس foia.iran.gov.ir و ایجاد حساب کاربری، پیشخوان دولت الکترونیک، پست یا مراجعه‌ حضوری به واحد اطلاع‌رسانی مؤسسه‌ درخواست ‌شونده، تسلیم کند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار