اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
 

خانواده های مرحوم حاج محمدرضا دباغ و مرحومه بانو طاهره حبیب الله زاده یک واحد آپارتمان به ارزش پنج میلیارد ریال به انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول اهدا کردند.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از این خیرین اظهار کرد: مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) برای تامین هزینه خرید دستگاه دوم رادیوتراپی بیش از هشت میلیارد ریال نیاز دارد.

محمدرضا چگنی با بیان اینکه هر کمکی در این راستا ، بسیار ضروری، حیاتی و ارزشمند است افزود:مجتمع درمانی امام حسن مجتبی(ع) زیر نظر انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول فعالیت می کند و تمامی خدمات درمانی این مجتمع رایگان است.

از نکات قابل توجه این بیمارستان و مجتمع درمانی این است که به دلیل رایگان بودن تمام خدمات درمانی در این مجتمع صندوق پرداخت وجه وجود ندارد. مرکز خیریه رادیوتراپی آنکولوژی امام حسن مجتبی علیه السلام در بلوار پارک بعثت دزفول روبروی مجتمع فرهنگی سینمایی واقع است.

بزرگترین مرکز پرتو درمانی و شیمی درمانی خیریه کشور مردادماه 1394 در دزفول افتتاح شد. این مرکز پرتو درمانی دزفول به بیماران سرطانی شمال استان خوزستان و نیز استان های لرستان و ایلام نیز خدمات درمانی رایگان ارایه می کند.

بیش از یک هزار بیمار سرطانی زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار