اقتصاد موفق يعني... مثل آب خوردن و شايد هم راحت‌تر از آن، اختلاس 3 هزار ميليارد توماني در سيستم بانکي کشور رخ دهد! بعد از آن هم، نه تنها هيچ يک از مسوولان گرانقدر، خداي ناکرده‌، به فکر استعفا نيفتند، بلکه از همه بخواهد که به جاي اختلاس بگويند: تخلف مالي! "> اقتصاد موفق يعني چي؟!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

اقتصاد موفق يعني... مثل آب خوردن و شايد هم راحت‌تر از آن، اختلاس 3 هزار ميليارد توماني در سيستم بانکي کشور رخ دهد! بعد از آن هم، نه تنها هيچ يک از مسوولان گرانقدر، خداي ناکرده‌، به فکر استعفا نيفتند، بلکه از همه بخواهد که به جاي اختلاس بگويند: تخلف مالي!

اختصاصی شوشان : اقتصاد موفق يعني... مثل آب خوردن و شايد هم راحت‌تر از آن، اختلاس 3 هزار ميليارد توماني در سيستم بانکي کشور رخ دهد! بعد از آن هم، نه تنها هيچ يک از مسوولان گرانقدر، خداي ناکرده‌، به فکر استعفا نيفتند، بلکه از همه بخواهد که به جاي اختلاس بگويند: تخلف مالي!

اقتصاد موفق يعني... يک سال گوجه‌فرنگي روي دست کشاورزان باد کند و قيمت سيب‌زميني و پياز سر به فلک بزند، آن وقت سال بعد که کشاورزان سيب‌زميني و پياز کاشتند، قيمت گوجه‌فرنگي سر به فلک بزند و سيب‌زميني و پياز روي دست کشاورزان باد کند!

اقتصاد موفق يعني... در کشور گرسنه وجود نداشته باشد، اما روز به روز خانواده‌هاي بيشتري زير خط فقر بروند!

اقتصاد موفق يعني... اگر همه اجناس گران شدند‌، عامل آن افزايش قيمت جهاني همه کالاها در بازار جهاني توسط استکبار جهاني و در راستاي دشمنان جهاني دولت (اعم از انس و جن) اعلام شود‌، اما اگر روزي روزگاري، قيمت کالايي کمي کاهش يافت، عامل آن فقط و فقط نتيجه تلاش و سرافرازي و مديريت مثال‌زدني دولتمردان اعلام گردد!

اقتصاد موفق يعني... هر چقدر گراني به وجود آيد و قيمت مسکن و کالاهاي مختلف و خدمات چند برابر شد، نرخ تورم از نظر مسوولان دقيق و صديق، تغيير چنداني نداشته باشد وبيشتر از 30 درصد نشود!

اقتصاد موفق يعني... زماني که قيمت دلار1250 تومان است به مردم بگوييم که دلار900 تومان بيشتر نمي‌ارزد، اما چند ماه بعد وقتي دلار 1700 تومان شد، اصلا به روي مبارک نياوريم که چنين حرفي زده بوديم! وقتي هم که دلار بالاي 3 هزار تومان شد غيبمان بزند!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار