شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
در جریان انتخابات خصوصا در فرآیند تبلیغات، تخریب های بسیار جدی در ابعاد مختلف علیه دولت تدبیر و امید از سوی جریان اصولگرایان شدت گرفت.


کیکاوس دشتگلی پور معاون تبلیغات دکتر روحانی در استان خوزستان گفت: در جریان انتخابات خصوصا در فرآیند تبلیغات، تخریب های بسیار جدی در ابعاد مختلف علیه دولت تدبیر و امید از سوی جریان اصولگرایان شدت گرفت.

وی افزود: این تخریب ها به صورت ملموس از طرف رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری و مصاحبه ها و فضای مجازی همسو در برخی از مناطق شهری و روستایی ادامه یافت تا جایی که روی برخی از مسئولین اجرایی انتخابات که می بایستی حداقل جانب بی طرفی و عدالت را رعایت می کردند تاثیر گذاشت و آنان نیز همراه اصولگرایان تندرو  شدند. 

 دشتگلی پور ادامه داد: در برخی از مناطق استان خوزستان طبق گزارش مسئولان ستاد دکتر روحانی که بعضا خود جزء اعتدالیون بودند؛ اعلام کردند که تخریب بنرها و اقلام تبلیغاتی دکتر روحانی توسط برخی مسئولین اجرایی انتخابات از جمله فرمانداران صورت گرفته و یا با بی توجهی آنان روبرو بوده است .

وی گفت: انتظار از مسیولین اجرایی از جمله فرمانداران که در دولت تدبیر و امید این بوده است حداقل رعایت عدالت تبلیغاتی مینموده اند؛ نه اینکه علیه دولت تدبیر و امید با جریان اصولگرایی تندرو همکاری نماید هر چند این موضوع باعث شد که در برخی از شهرها از جمله مسجد سلیمان علی رغم همسویی فرماندار با اصولگرایان تندرو  بالغ بر 73 درصد مردم این شهرستان به دکتر روحانی رای دادند .

 معاون تبلیغات دکتر روحانی در استان خوزستان در پایان گفت: دولت تدبیر و امید می بایست خودی ها را در مناصب خود قرار دهد نه خودی های نه خودی (نخودی) اگر چه مثال بارز این رفتارها از سوی جریان اصولگرایان تندرو موجب این مصداق شد که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار