بعد از پایان ثبت نام‌ها و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراها که بنا به گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند تلاش‌های گسترده‌ای برای تایید صلاحیت‌ خود آغاز کردند.  "> چه خبر از رد صلاحیت های شورای شهر؟
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷

بعد از پایان ثبت نام‌ها و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراها که بنا به گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند تلاش‌های گسترده‌ای برای تایید صلاحیت‌ خود آغاز کردند. 

اختصاصی شوشان : بعد از پایان ثبت نام‌ها و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراها که بنا به گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند تلاش‌های گسترده‌ای برای تایید صلاحیت‌ خود آغاز کردند. در برخی شهرها به ویژه شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شوشتر، دزفول و اندیمشک تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر رد صلاحیت شدند.

اکثر افراد رد صلاحیت شده به دلیل سوء شهرت و همچنین گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند. با این حال برخی از مرتبطین با تخلفات شورای شهر سوم که به دلیل داشتن پرونده‌های قضایی و همچنین سوء شهرت از شوراهای شهر کنار گذاشته شدند جزو رد صلاحیت‌شدگان این دوره از انتخاب هستند که برای تایید صلاحیت خود فشارهای گسترده‌ای را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وارد کرده تا زمینه گرفتن تایید صلاحیت خود از هیئت نظارت استان فراهم شود. برخی از این افراد وانمود کرده‌اند که حاضر هستند با گرفتن تایید صلاحیت از انتخابات کنار بکشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار