اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
عضو منتخب شورای اسلامی اهواز: از کلیه شهروندان عزیز تقاضا دارم که همیشه به سوی روحیه مطالبه گری حرکت نمایند و از طریق همیاری و همکاری با اعضای شورای شهر اهواز و ارائه پیشنهادها و راهکارها، کمک کنند تا به سمت اهوازی درخشان پیش برویم.

شنبه 6 خردادماه 96 به بهانه موفقیت تحسین برانگیز دکتر فتح الله حاجتی مسئول امور قراردادهای مدیریت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راهیابی به پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفتگویی را با وی ترتیب دادیم. 

دکتر فتح الله حاجتی در این گفتگو ضمن ابراز تشکر از حمایت های مردم و جامعه دانشگاهی از وی بخاطر کسب این موفقیت گفت: با توجه به تجربه چندین ساله در حوزه سلامت و بنا بر علایق شخصی، احساس مسئولیت نموده و به عنوان یک پل و رابط بین مردم، شورای شهر اهواز و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز وارد این عرصه شدم تا بتوانم با تقویت ارتباطات فرابخشی و بین سازمانی، بخشی از مشکلات بهداشت و درمان را مرتفع نمایم.

وی ادامه داد: سلامت یک حوزه فرابخشی است و نیازمند همکاری و همیاری سایر نهادها مثل شهرداری ها، شوراهای شهر، آموزش و پرورش، محیط زیست، هلال احمر، صنایع و کارخانجات و ... می باشد.

حاجتی افزود: با توجه به برنامه های مدنظر قرار است شورایارهایی در اکثر مناطق کلانشهر اهواز راه اندازی شود که در حوزه سلامت نیز قطعا" مشکلات بررسی خواهد شد و بخشی از آنها از طریق خود دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بخشی دیگر از طریق شهرداری ها و شورای شهر و سایر نهادهای مرتبط پیگیری و مرتفع خواهد شد.

حاجتی بیان داشت: عدم توجه به مسائل قومی و قبیله ای  و صرفا" خدمت رسانی به مردم، از دغدغه های فکری اینجانب می باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعاملی که با نهادهای مختلف داشته و از آنجا که شخصا" صبور، پیگیر، کوشا و پرحوصله می باشم، امیدوارم به همراه سایر اعضای شورای شهر اهواز در گام اول در انتخاب شهرداری دلسوز، متخصص، توانمند و کاردان گام برداریم تا در شهرداری های پایین دست و تابعه نیز افرادی توانمند بر کرسی های مدیریتی بنشینند و بدین طریق بخشی از مشکلات کلانشهر اهواز به لطف خداوند حل شود.

حاجتی در پایان گفت: از کلیه شهروندان عزیز تقاضا دارم که همیشه به سوی روحیه مطالبه گری حرکت نمایند و از طریق همیاری و همکاری با اعضای شورای شهر اهواز و ارائه پیشنهادها و راهکارها، کمک کنند به سمت اهوازی درخشان پیش برویم. 

گفتنی است از جمله سوابق اجرائی و مدیریتی دکتر فتح الله حاجتی که دارای مدرک دکترای حقوق می باشد، می توان به مسئول فوریت های پزشکی شهرستان های ایذه و دهدز به مدت 13 سال، مسئول حقوقی شبکه بهداشت و درمان ایذه به مدت 3 سال، مدیر کشیک بیمارستان های شفا، گلستان و امام خمینی (ره) اهواز به مدت چندین سال و مسئول امور قراردادهای مدیریت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اشاره نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار