شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
رییس پلیس راهور خوزستان گفت: در خصوص اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز پیشنهادات پلیس راهور در نظر گرفته نمی‌شود که امید است در این زمینه و به منظور روان‌سازی ترافیک شهرها با همدلی و همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد رضایت‌مندی مردم در ترافیک شهرها باشیم.

سرهنگ قاسم قدرتی در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: یکی از مشکلات ترافیکی شهراهواز، معضلات تردد در مسیر ورزشگاه الغدیر است؛ مصوباتی در این زمینه داشته‌ایم ولی از این مصوبات، تنها نرده هایی در مسیر اتوبان نصب شد و همچنان در بازی های پرتماشاگر با مشکلات جدی ترافیکی در آن منطقه مواجه هستیم.

وی افزود: برای توسعه مشارکت در بخش ترافیک، ساز و کارهایی فراهم شده است که در این زمینه قرار بود میزگردهایی در صدا و سیما داشته باشیم که متاسفانه مسکوت ماند و اجرایی نشد.

قدرتی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از آمار تصادفات شهری مربوط به عابرین پیاده است، گفت: پیاده‌روهای اهواز ناهموار هستند و به همین دلیل عابران بیشتر ترجیح می‌دهند که در بستر خیابان‌ها حرکت کنند. مجوزهای ساخت و سازی نیز که شهرداری اهواز داده است، موجب بسته شدن پیاده‌رو‌ها شده و بعضی مواقع شاهدیم کارگاه هایی نیز در پیاده‌روها احداث کرده‌اند که در این زمینه انتظار داریم به طور قاطع رسیدگی شود.

رییس پلیس راهور خوزستان تصریح کرد: در بعضی محل‌ها به دلیل عدم نصب علایم هشداردهنده و یا تخریب آنها بر اثر عوامل جوی، شاهد حجم زیادی از تصادفات بودیم که در حال پیگیری هستیم تا کمتر شاهد تصادفات باشیم.

وی با اشاره به مجوزهایی که برای احداث مجتمع‌های تجاری داده می‌شود، گفت: در این مجوزها به تردد افرادی که به این مجتمع‌ها مراجعه می‌کنند توجهی نمی‌شود و این  در حالی است که حتما باید پارکینگ و توقفگاه‌هایی نزدیکی چنین مجتمع‌هایی احداث شود.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: در خصوص اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز پیشنهادات پلیس راهور در نظر گرفته نمی‌شود که امید است در این زمینه و به منظور روان‌سازی ترافیک شهرها با همدلی و همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد رضایت‌مندی مردم در در ترافیک شهرها باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار