اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان ؛
آبادان - شوشان ؛ اسفندیار دائم والذکر گفت : مجتمع فاز 3 پالایشگاه آبادان که به منظور انجام تعمیرات اضطراری به مدت 28 روز از سرویس خارج شده بود از روز گذشته به بهره برداری رسید
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی پالایشگاه آبادان ، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان شامگاه چهار شنبه عنوان کرد : مجتمع فاز 3 که از ساعت 00:00 روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به منظور انجام تعمیرات اضطراری به مدت 28 روز از سرویس خارج شده بود از روز گذشته به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد : با وجود مشکلات پیش آمده در جریان تخلیه کاتالیست از برج احیا و همچنین افزایش چشمگیر حجم کارهای تعمیرات اضطراری نسبت به برآوردهای اولیه، واحد F.C.C.U در ساعت 13:15 جمعه پنجم خردادماه ده ساعت و چهل و پنج دقیقه زودتر از برنامه تعیین شده در مدار بهره برداری قرار گرفت.

اسفندیار دائم الذکر گفت: همچنین با استفاده از تجربیات تعمیرات پیشین و شناسایی مشکلات و ریسک های موجود، اقدامات موثری در زمینه کاهش نرخ ریسک راه اندازی واحد وکاهش زمان تعمیرات آتی، صورت پذیرفت.

وی شناسایی دقیق وضعیت فعلی ظروف، خطوط لوله و تجهیزات ثابت از لحاظ سلامت و خوردگی را کار بزرگ دیگری برشمرد و افزود : این شناسایی دقیق باعث شد تا فهرست کالای مورد نیاز تعمیرات اساسی آینده کاهش یابد و موجب صرفه جویی چندین میلیاردی شود.

دائم الذکر تاکید کرد: ثبت اطلاعات مورد نیاز مهندسی معکوس و بومی سازی دانش ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدها و به کارگیری تجهیزات ساخت داخل در بخش های کت کراکر و بویلرها در راستای فرمان مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات موثر انجام یافته در تعمیرات اضطراری فاز 3 پالایشگاه آبادان می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار