شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند؛
شاخص و رتبه ما در حوزه بهداشت و درمان در کشور 57 بود؛ اما در زمان حاضر و پس از گذشت 1 سال اکنون رتبه شوشتر به عدد 11 رسیده و تا این حد پیشرفت در این خصوص را شاهد بوده ایم.
شوشان:

در روزی که چندین پروژه بهداشت و درمان در روستاهای گوریه افتتاح یا کلنگ زنی شد، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس آمار جالبی از وضعیت بهداشت و درمان در شوشتر ارائه داد. آماری که نشان می دهد شوشتر در استان به نسبت شهرهای بزرگی چون اهواز و دزفول وضعیت بهتری را در حال ایجاد کردن است. گیلانی در ابتدای ورودش به موضوع کاندیداتوری نمایندگی مجلس از شوشتر و گتوند بارها در شعارها و سخنرانی هایش اولویت اش را موضوع بهداشت و درمان عنوان کرد. با یک بررسی اجمالی می توان نتیجه گرفت که تا حد زیادی به این وعده جامه عمل پوشانده است و به این دغدغه مردم توجه مناسبی داشته هرچند که هنوز هم مشکلاتی وجود دارد اما به نسبت گذشته قطعاً شرایط بهتری را شاهد هستیم.



«سهراب گیلانی در رابطه با شاخص بهداشت و درمان در شوشتر گفت: قبل از اینکه ما در خرداد 95 به مجلس ورود کنیم، شاخص و رتبه ما در حوزه بهداشت و درمان در کشور 57 بود؛ اما در زمان حاضر و پس از گذشت 1 سال اکنون رتبه شوشتر به عدد 11 رسیده و تا این حد پیشرفت در این خصوص را شاهد بوده ایم.

وی به شاخص اهواز و دزفول اشاره کرد و افزود: در حال حاضر رتبه شوشتر بالاتر از دزفول و اهواز است چرا که این شهرها حدود عدد 30 تا 35 را دارند و ما وضعیت مان از این نظر بسیار بهتر و رضایت بخش تر است.

وی با انتقاد به کارهایی که در گذشته صورت نگرفته اظهار کرد: در حال حاضر همه دست به دست هم داده اند کار کنند، و کارهایی هم انجام دهند که تا به حال و در گذشته انجام نشده است. حالا چرا مهم نیست و نمی دانیم. مهم این که از این پس باید کارها به خوبی انجام شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با اشاره به پروژه های متعدد علوم پزشکی تصریح کرد: ما 55 پروژه درمانی را در شوشتر کلید زده ایم و این کار کوچکی نیست. همه این پروژه ها را هم برنامه ریزی کرده ایم تا پایان سال 96 به اتمام برسانیم. قطعاً بعد از تحویل این پروژه ها یک کار عظیم و بزرگی صورت خواهد گرفت و یکی از مهم ترین دغدغه های مردم یعنی بهداشت و درمان تا حد بسیار زیادی حل خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش دولت در اجرای این پروژه ها خاطرنشان کرد: تمام این ها نشان می دهد که دولت واقعاً به موضوع درمان علی الخصوص در روستاها توجه ویژه دارد و به دنبال بهبود شرایط در این زمینه است. این اقدامات تشکر ویژه و صمیمانه ای از دولت محترم می طلبد.

سهراب گیلانی وقفه طلانی در اتمام پروژه ها را غیر قابل قبول دانست و گفت: زمان بندی های که انجام می شود را قبول نداریم. باید طبق برنامه ریزی ها پیش رفت. اینکه طرحی 1 ساله باشد اما بماند تا به تاریخ بپیوندد را نمی پذیریم. باید دوره این موضوعات را در شوشتر تمام کنیم.

صنعت کشاورزی ما در مسیر خوبی قرار گرفته است
وی همچنین در رابطه با اقدامات موثر در کشاورزی شوشتر افزود: در حوزه کشاورزی اقدامات خیلی خوبی انجام شد و با صحبت ها و توافقاتی که جهت صادرات محصولات مان به کشور های دیگر صورت گرفت، برخی از کشاورزان ما در سال 3 مرتبه کشت می کنند. مثلاً کلم کاران اعلام کرده اند که با وجود تشکیلات صادراتی که راه افتاده خیالشان از بابت فروش محصولات راحت است و این یعنی رونق اقتصادی و اشتغال.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان اظهار داشت: در این بخش همچنین سیلوی 300 تنی که اجرا شده یک کار در سطح ملی است و فوق العاده پرثمر خواهد بود. مجوزهای لازم در خصوص راه اندازی آن را نیز گرفته ایم و حدود بیش از 100 کامیون در حال خریداری است؛ که به موجب آن یک حمل و نقل عظیمی در منطقه ایجاد خواهد شد و به دنبال آن بازهم رونق اشتغال را خواهیم داشت. به همین ترتیب کشاورزی ما در مسیر خوبی قرار گرفته و انشاءالله بهتر هم خواهد شد.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار