اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
 شاهرخ درویش

 
خداوند بزرگ را شکر می کنم که در روزگاری زندگی می کنیم که علم و تکنولوژی این امکان را داده است که از طریق فضای مجازی درد دل خود را به گوش شما و دیگر مسئولین و مردم برسانیم . آقای مدیرعامل ! بدون هیچ مقدمه ای اصل موضوع را با شما در میان می گذارم ؛ مستحضر هستید که دولت جناب دکتر روحانی در سال گذشته  پرداخت جرائم تسهیلات دریافتی صاحبان صنایع و شرکت ها و بطور کلی کار آفرینانی که به دلایل مشکلات اقتصادی کشور قادر به پرداخت اقساط خود به بانک های عامل نبوده اند را تا سقف یکصد میلیون تومان متعهد گردید  (اقدام تحسین برانگیزی که در نوع خود بی سابقه بود ) .

بسیاری از بانک ها بلافاصله به اجرای این بخشنامه اهتمام ورزیدند ؛ از جمله بانک های  ملی ، تجارت ، سپه ، کشاورزی و..  ولی علی رغم این که دستورالعمل فوق الذکر تا پایان سال جاری قابل اجرا می باشد، بانک رفاه کارگران از اجرای آن در مورد وام 50 میلیون تومانی آقای شهرام سامانی مدیر عامل شرکت لذیذان که در سال  1381از بانک رفاه کارگران  مسجدسلیمان دریافت نموده ، سر باز می زند ! 

متاسفانه بانک به جای اینکه به خود زحمت دهد و به سراغ بدهکار اصلی برود آسانترین راه که تحت فشار قرار دادن ضامن وی می باشد را برگزید و تاکنون مبالغ زیادی در این رابطه از حساب بنده برداشت کرده است  ولی بانک رفاه کارگران اینک اگر میل به همکاری داشته باشد  می تواند بخشنامه دولت را دستاویزی برای رهایی از این وضع که کسب و کار بنده را ( که گناهی جز حمایت از یک تولید کننده ندارم) فلج کرده است ، قرار دهد.

 بنده به عنوان ضامن آقای شهرام سامانی(یکی از مشتریان بانک) تاکنون اصل و سود و بخشی از جرائم تسهیلات مذکور را پرداخت کرده ام . آقای مدیر عامل ،  صرف نظر از اینکه بانک شما مانند دیگر بانک ها ملزم به اجرای بخشنامه دولتی می باشد و استنکاف از این امر نوعی کار شکنی محسوب می گردد یادآوری می نماید که  بانک یک بنگاه اقتصادی و مالی است (مانند یک فروشگاه بزرگ ) و رضایت مشتریان باید در اولویت کاری او باشد اگر بانک شما مشمول این بخشنامه نیست لطفا به اطلاع مردم برسانید و اگر هست پس به مامورین تحت الامر خود بفرمائید نسبت به اجرای دستورالعمل دولت بدون تبعیض اقدام نمایند . منتظر پاسخ شما هستم.
 


برچسب ها: شاهرخ درویش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار