شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
مجتبی حلالی

همه مان را تحت تاثیر قرار دادند. از ابتدا تا انتهای برنامه ماه عسل سرد و گرم شدم. بغض کردم و خودم را جمع و جور کردم. آنها واقعا نمونه واقعی اسطوره اند. آنها اسطوره های واقعی زندگی هر مرد و زن هستند.

در روزهایی که می نالیم از بی مهری ها و غرور کاذب و زندگی های ماشینی و مادی، در یک روستا در گوشه ای از کشورمان خانواده ای زندگی می کردند که در بدترین شرایط مالی به سر می بردند. تعریف زندگی سخت شان هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می داد. چگونه می توان اینچنین سخت زندگی کرد و هرآنچه کمبود و نداری است را به جان خرید و سپس به جایگاهی رفیع در سطح جهان دست پیدا کرد. 

آری خدا جای حق نشسته، حکمت خداست. آری او خدای بزرگ است. زندگی همین است، سربالایی و سختی های فراوان؛ آنها امروز آرامش زندگی را بخوبی درک می کنند، آنها بخوبی می دانند بدست آوردن این جایگاه با دل خونی های فراوان بوده و می دانند که حکمت آنروزهای سخت و ملال آور دست یابی به روزهای شیرین امروزشان است. 

باری از ترک خانه توسط پدر دلخور بودند، ترجیح می دادند پدر می ماند و همان شرایط ادامه پیدا می کرد؛ در بخشش پدر پس از 15 سال تردید داشتند، اشک می ریختند و از روزهایی که پدر کنارشان نبود گلایه می کردند، با این حال اینها دختران همان پدری هستند که ترکشان کرد. قطعا هنوز عاشق یکدیگرند. 

خواهران منصوریان. تا پیش از این برنامه قهرمانان رزمی کار کشورمان در سطح جهان بودند. آنها امروز اما قهرمان و اسطوره زندگی خیلی هایمان شده اند. درس ادب و اخلاق و وفاداری را خوب آموزش دادند. آنها آموزش دادند که در اوج سختی ها هم نباید پا پس کشید. اصلا نمی توان قیاس کرد خواهران غیرتمند و جسور منصوریان را با خیلی ها که امروز اسطوره ورزشی مان شده اند.

داستان سخت، پر التهاب و غمگین خواهران منصوریان روایتگر شرایط زیر صفر بودن تا لمس طلای قهرمانی جهان بود. دخترانی سرشار از احساس و عاطفه و عشق اما در عین حال خشن. آری دختران احساساتی خشن با بهره گیری از عشق و علاقه به یکدیگر و با خشونت و سخت کوشی در برابر همه سختی ها ایستادند. ایستادند و به بالاترین سطح ورزشی جهان دست پیدا کردند. حال این ماییم که باید در برابرشان بایستیم و از سرمان به افتخارشان کلاه برداریم.

خواهران منصوریان اکنون به قهرمانان دل مردم تبدیل شده اند. کسانی که همه از آنها و سخت کوشی شان نوشتند. همه برای قهرمانانی نوشتند که دیگر تنها قهرمان ووشو نبودند، قهرمانان عرصه زندگی مان شدند. دخترانی که در نبرد با سختی های زندگی بخوبی درخشیدند، امروز در نبرد با حریفان جهانی خود نیز چون ستاره می درخشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار