شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
هیچ مسئولی با مردم اهواز صادق نبود
انتخابات شورای شهر اهواز با وجود همه حاشیه ها ، نکته ای را برای مردم و افکار عمومی روشن ساخت...
شوشان: انتخابات شورای شهر اهواز با وجود همه حاشیه ها ، نکته ای را برای مردم و افکار عمومی روشن ساخت ؛ هیچ مسئولی در انتخابات با مردم صادق نبود.

هیات اجرایی از بازشماری 85 صندوق آرا خبر داد اما در عین حال نامه آنان مبنی بر تایید انتخابات ، همزمان منتشر شد. عضو هیات نظارت بر انتخابات از بازشماری صندوق آرا سخن گفت اما در کنار آن عضوی دیگر ، چنین خبری را تکذیب کرد و معترضان را "کاسبکار" خواند. 

فرماندار از اسکن تعرفه ها و تخلف سخن گفت اما به مرور زمان سخنش را پس گرفت و پسوند ناشیانه و ناچیز را به اسکن تعرفه ها اضافه کرد و شاید تا چند وقت دیگر ، حتی منکر همان تخلفات با پسوند "ناچیز" و "ناشیانه" شود.

هیات نظارت ، هیات اجرایی را متهم به کمکاری و سهل انگاری کرد و هیات اجرایی نیز از خود سلب مسئولیت کرد و مردم را به همان نامه کذایی ارجاع داد. 

این دور تسلسل مصاحبه ها ، یک چیز را مشخص کرد ؛ عدم صداقت مسئولین و بر باد رفتن اعتماد ِ مردمی که با حضور حماسی خود در انتخابات ، آن را به اثبات رساندند اما مسئولین با چشم بستن بر تخلفات و گذشتن از حق الناس ، اعتماد مردم را خدشه دار کردند.

صداقت و مردمداری مسئولین را باید از کشوری (کره جنوبی) آموخت که رییس جمهورش به خاطر تخلف مالی "دوستش" ، استعفا می دهد اما در ایران ، تخلفات گسترده در انتخابات شورای اهواز و اسکن محرز تعرفه های انتخاباتی که آبروی نظام است ، "ناچیز" شمرده می شود و نه مسئولی از شرمساری استعفا می دهد نه متخلفان رسوا می شوند


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار