در جلسه ستاد قالیباف که در ستاد مرکز استان برگزار شد سردار صیدعیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان خوزستان بیان داشت : به حق باید اداره کشور را به امثال باکری ها سپرد "> در جلسه ستاد مرکزی دکتر قالیباف در اهواز چه گذشت
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

در جلسه ستاد قالیباف که در ستاد مرکز استان برگزار شد سردار صیدعیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان خوزستان بیان داشت : به حق باید اداره کشور را به امثال باکری ها سپرد

شوشان : در جلسه ستاد قالیباف که در ستاد مرکز استان برگزار شد سردار صیدعیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان خوزستان بیان داشت : به حق باید اداره کشور را به امثال باکری ها سپرد و از آنها استفاده نمود. وی بیان داشت : وقتی ما می گوییم امثال باکری ها مثال ما مدیریت موفق آنها در جنگ بوده است چرا که دشمن سرتا پا مجهز را توانستند با حداقل امکانات شکست دهند.

دارایی افزود : کسانی که اطراف آقای قالیباف جمع شده اند از وی به خوبی شناخت دارند و می دانند که عملکرد وی چگونه است. دکتر قالیباف مدیری موفق است که تا کنون در تمامی زمینه های مدیریتی خود که از مهمترین مسئولیت های کشور بوده اند به نحو احسن بر آمده است.

رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان خوزستان افزود : شما فرد اصلحی را برای رای خود برگزیده اید. قالیباف مطمئنان از انتخابات کنار نخواهد کشید و بر اجرای برنامه های خود در کشور مصمم است. وی معتقد است که اگر خوزستان آباد شود ایران آباد خواهد شد.

در ادامه این برنامه منوچهر علیزاده مسئول ستاد مرکز استان دکتر قالیباف نیز بیان کرد: تمامی حاضرین و کاندیدا ها در انتخابات افراد خوبی هستند ولی ما اعتقاد داریم که آقای قالیباف با توجه به عملکرد خوب خود در مدیریت های گذشته اصلح ترین فرد می باشد. علیزاده گفت : حضور ما در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی بسیار مهم است و عملکرد ما هم در انتخابات باید به گونه ای باشد که اعتقادات ما آسیبی نبیند.

رئیس ستاد مرکز استان دکتر قالیباف ادامه داد : این انتخابات عاملی است برای نشان دادن پیوستگی مردم ما با نظام و دشمنان سعی دارند که حضور مردم را در این انتخابات کم جلوه بدهند و بعد ها از این فضا برای سوء استفاده های خود بهره ببرد.

وی افزود : ما وظیفه داریم که فضای کنونی را انتخاباتی نماییم و مردم را به شور و شوق و شعور انتخاباتی برسانیم که نتیجه آن می شود همان حماسه ای که رهبری از آن یاد نمود.

علیزاده بیان کرد: وظیفه بعدی ما این است که کاری نماییم که مردم آگاهانه رای خود را به صندوق بیاندازند و دولت بعدی دولت وحدت ملی ، آرامش و امنیت اجتماعی را برای ایران به همراه آورد.

رئیس ستاد شهرستان اهواز دکتر قالیباف افزود : دکتر قالیباف بیان داشت که دولت من یک دولت جهادی خواهد بود و فقط یک دولت جهادی می تواند یک اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است را فراهم کند.

وی گفت : در زمان تبلیغات ما نباید کاندیدای مقابل را تخریب نماییم و فقط باید بر روی برنامه های کاندیدای خودمان برنامه ریزی نماییم. ما وظیفه داریم بگونه ای صحبت نماییم که دشمنان نتوانند از آن سوء استفاده نمایند و جریان را سود خود تمام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار