اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
اتمام قرارداد ۱۴ بازیکن با سایپا/ دایی با تیمی متحول شده در لیگ آینده

قرارداد ۱۴ بازیکن سایپا با این باشگاه به اتمام رسیده است و با توجه به محدودیت باشگاه‌ها در جذب بازیکن لیگ برتری، نارنجی‌پوشان کار سختی برای بستن تیم خود دارند.
به گزارش شوشان، دور جدید تمرینات تیم فوتبال سایپا از عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار خواهد شد تا رسماً نارنجی‌پوشان کار خود را برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر آغاز کنند. نکته مهم در آستانه آغاز دور جدید تمرینات تیم سایپا اتمام قرارداد 14 بازیکن فصل گذشته این تیم است.

براساس این گزارش، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است بازیکنانی که قرارداد آنها با سایپا به اتمام رسیده است می‌توانند از این باشگاه جدا شوند و براساس این گفته باید جدایی امید خالدی، ایوب کلانتری، حامد شیری، حامد لک، سجاد مشکل‌پور، سیامک کوروشی، علی زینالی، غلامرضا رضایی، محمدرضا خلعتبری، عزت‌الله پورقاز (به سپاهان پیوست)، احمد گوهری، ابراهیم صادقی (از فوتبال خداحافظی کرد)، محمد سلطانی‌مهر و بوگدان میلیچ از سایپا را قطعی دانست.

رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص اعلام کرد: قرارداد این بازیکنان به اتمام رسیده است و صحبت‌های من مبنی بر جدایی آنها از سایپا به این دلیل بود که دیگر قراردادی با ما ندارند، اما تلاش می‌کنیم با بازیکنانی که مدنظر دایی هستند، تمدید قرارداد کنیم.

 باشگاه سایپا تاکنون با طاها شریعتی، محمد عباس‌زاده و آرش رضاوند موفق به عقد قرارداد رسمی شده است و با بازگشت  محمدرضا اخباری، سنگربان فصل گذشته تراکتورسازی که خدمت سربازی خود را پشت سر گذاشته، این باشگاه موفق به جذب چهار بازیکن شده است.

از لیست فصل گذشته تیم سایپا نیز بازیکنانی مانند حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید لطفی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، علیرضا علیزاده، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی، فرشاد فرجی، محمدحسین اکبر منادی، خلیل هلالی، حسین کامیاب، امین جوادی مقدم و مصطفی ناییج‌پور همچنان با نارنجی‌پوشان قرارداد دارند که برخی از این بازیکنان جزو نفرات زیر 23 سال و امید این تیم هستند.

با توجه به محدودیت باشگاه‌ها در جذب تنها شش بازیکن لیگ برتری باید دید آیا این باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان سابق خود اقدامی خواهد کرد یا در فصل آینده با سایپایی متحول شده روبه‌رو خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار