اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
انتقاد شدید همایون یوسفی نماینده اهواز از مزایده استقلال خوزستان: به هیچ وجه اجازه انتقال این تیم را از خوزستان نخواهیم داد
به هیج وجه اجازه انتقال این تیم را از خوزستان نخواهیم داد. اگر کسی به فکر خارج کردن این تیم از خوزستان باشد به شدت از طریق مجاری قانونی با آن برخورد خواهیم کرد.
 


شوشان: همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شوشان ، در خصوص پیگیری حل مشکلات موسسه آرمان گفت: پیگیری های مکرری از طریق مجاری مربوطه در حال انجام است و به وزیر اقتصاد تذکر کتبی در باره رسیدگی هر چه سریع تر به مشکل سپرده گذاران خوزستانی داده ایم.

وی افزود: دیدارهایی با مسئولین اقتصاد و امور دارایی صورت گرفته است. مقرر شد که بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و کمیسیون اصل 90 مجلس به مساله ورود کنند و مشکل را حل کنند. قول هایی هم برای پرداخت سپرده های مردم داده شد که در حال پیگیری است.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود در گفتگو با شوشان با انتقاد از به مزایده گذاشتن باشگاه فوتبال استقلال خوزستان گفت: فوتبال در خوزستان یک نیاز مهم اجتماعی است و تیم فوتبال استقلال خوزستان از سرمایه های استان محسوب می شود و ما به هیچ وجه اجازه انتقال این تیم را از خوزستان نخواهیم داد. اگر کسی به فکر خارج کردن این تیم از خوزستان باشد به شدت از طریق مجاری قانونی با آن برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: زیرساخت های اقتصادی خوزستان پاسخگوی نیازهای تیم فوتبال استقال خوزستان است، اما در یک سال اخیر با تغییر مدیریت در گروه ملی فولاد مشکلاتی نیز برای این تیم فوتبال به وجود آمد. 

نماینده اهواز افزود: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر آن هستیم تا هم حق و حقوق کارکنان گروه ملی پرداخت شود و هم مشکلات استقلال خوزستان برطرف شود. البته ما از وزیر طرح سوال کردیم و امیدواریم که مشکلات از طریق مجاری خوزستان حل شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار