شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
شورای مشترک فعالان عرب خوزستان حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد
این حادثه سند محکم دیگری از دشمنی و سبعیت مزدوران و اربابان آنان است که آرامش ملت صلح جو و مسلمان ایران را برنمی‌تابند...
شوشان: شورای مشترک فعالان عرب خوزستان حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد. عبدالرحیم طبیشی دبیر شورای مشترک فعالان عرب خوزستان در گفتگو با شوشان ، گفت: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد مایه تاثر و تالم است و بی شک حاصل این جنایت ها انزجار و نفرت بیشتر از تروریست‌ها و حامیان آنها خواهد بود.

وی گفت: این حادثه سند محکم دیگری از دشمنی و سبعیت مزدوران و اربابان آنان است که آرامش ملت صلح جو و مسلمان ایران را برنمی‌تابند و با پلیدترین روش‌ها ، خیالی باطل برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌پرورانند.

طبیشی با بیان اینکه اینگونه اقدامات تروریستی از سوی داعش و حامیان آنان ، اراده مردم ایران را برای مقابله با تروریسم تقویت می‌کند ، گفت: شورای مشترک فعالان عرب خوزستان ضمن ابراز همدردی با خانواده های محترم داغدیده ، و ارزوي سلامت براي تمامي مجرويين امیدوار است با پیگیری و برخورد قاطع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ریشه عملیات تروریستی خشکانده شود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار